معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت: با آغاز روز شمار بهره برداری از بزرگراه صدر، شهرداری منطقه 4 با سایر مناطق و معاونت های اجرایی، عملیات عمرانی را پیرامون این بزرگراه ها آغاز کرد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور تسریع در اجرا و بهره برداری از بزرگراه صدر و سهولت تردد خودروها در بزرگراه در دستور کار قرار گرفت.

معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد: در این طرح، جدول کاری به طول 600 متر، جداول به روش ؟؟؟ 220 متر، پیاده رو سازی 800متر مربع و همسطح سازی 6 دریچه در بزرگراه های صدر و امام علی(ع) انجام شد.

محبوبی تصریح کرد: همچنین در این راستا ضمن رفت و روب و پاکسازی 90 هزار متر مربع از فضای بزرگراه صدر توسط حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4، 26 متر مربع نیز خاک و ‌نخاله و ضایعات از محدوده بزرگراه ها جمع آوری شد.

وی در ادامه به همسطح سازی دریچه های تا‌سیساتی در سطح منطقه به شکل مطلوب دردو پهنه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: علاوه بر اقدامات بزر‌گراهی دریچه های 90 نقطه منطقه واقع در خیابان های هنگام، فرجام، معتقد، سهراب غربی، مهر ساده، فرجام تقاطع آذر، 196 تقاطع آهنی آمینه، 196 تقاطع طاهری، اسفند‌انی، تقاطع بزرگراه رسالت و بزرگراه امام علی(ع) همسطح سازی شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار