رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: توافق هسته ای، گام‌های بلند بعدی درحراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور را می گشاید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،محمدیان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: حقوق هسته‌ای وحق غنی‌سازی ملت ایران، اینک مورد اذعان قدرتهای جهانی که سالها سعی بر انکار آن داشتند، قرار گرفته و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی را گشوده است. وی اضافه کرد: بی‌شک این موفقیت، حاصل عنایات حق و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت بی‌دریغ ریاست محترم جمهوری و ملت شریف ایران بوده است.

محمدیان با تاکید به اینکه دستاوردهای قطعی این توافق اولیه، به رسمیت شناخته‌شدن حقوق هسته‌ای ایران و حراست ازدستاوردهای هسته‌ای خواهد بود افزود: این امر خواهد توانست ضمن کاهش هزینه های تولید در تامین برخی ماشین آلات و نیازهای زیربنایی و نهاده های مورد نیاز بخش کشاورزی موثر واقع شود بهره برداران و تولید کنندگان محصولات کشاورزی خواهند توانست فضای لازم برای تولید و عرضه محصولات به بازارهای جهانی را حاصل و باید برنامه ریزی های لازم در این راستا، مورد توجه و عنایت جدی دست اندرکاران امر توسعه قرارگیرد و سازمان کماکان حمایت خود از تولید کنندگان را به صورت مستمر تداوم خواهد بخشید.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: تلاش برای ورود فن آوریهای جدید برای تولید بهینه ومدیریت یافته محصولات کشاورزی کماکان مدنظر سیاستگذاران این بخش مهم و استراتژیک بوده تا با بومی سازی آن توان بخش کشاورزی در رسیدن به توسعه پایدار بیش از قبل افزایش یابد.

وی گفت: بی‌تردید حصول این توافق، به نفع همه ملت ایران اسلامی، بخصوص جامعه بزرگ تولیدکنندگان محصولات کشاورزی بوده وباید از این فضای ایجاد شده در سایه تدبیر و برنامه ریزی به نفع تولید و رسیدن به پایداری در تمامی بخش های مختلف کشاورزی برنامه ریزی و استفاده بهینه انجام پذیرد./س

 

برچسب ها: پیشرفت ، فنی ، قتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.