پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ترتیب بازی پیشکسوتان پرسپولیس با میلان کار خیرخواهانه‌ای بود که باعث ثبت این دیدار در تاریخ می‌شود.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باوجود انتقاد زیادی که از رویانیان مطرح شده ولی بازی پیشکسوتان پرسپولیس با میلان کار خوب و خیر خواهانه ای بود که از جانب وی مطرح شد کار قشنگی که باعث شد دوستان قدیمی بعد از سالیان طولانی با یکدیگر ملاقات  و در زمین یاد گذشته کنند کاری که در تاریخ می تواند ثبت شود و در اذهان مردم باقی بماند.
 
وی در خصوص عملکرد سرمربی بیان کرد: پروین همانند گذشته دوست داشتنی و با اخلاق است وی از همه پرسپولیسی ها دعوت به عمل آورد و کسی را فراموش نکرده است.
 
پیوس درباره تاکتیک تیم افزود: ما نمی خواهیم بازنده این بازی باشیم و می توانیم با استفاده از پاس  کوتاه توپ را به خط حمله نزدیک کرده و با دوندگی بیشتر و پاس به هافبک به گل برسیم و برنده این بازی باشیم.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: 70 درصد بازیکنان از لحاظ جسمانی و آمادگی کامل هستند ولی اگر دو ماه قبل این تمرین ها انجام می شد بدنمان آماده تر بود ولی با این وجود تمام بازیکنان با غیرت و تعصب بازی خواهند کرد.

بازیکنان باید در زمین پابه پای هم بدوند و با گذشت تیم را به برد نزدیک کنند.
 
پیوس در مورد تیم حریف گفت: تیم میلان ستاره های بزرگی دارد ولی ما هم بازیکنان خوبی داریم و ما باید سعی کنیم بازی خوبی انجام دهیم  
 
وی در آخر خاطر نشان کرد: برد و باخت در این بازی اهمیت چندانی ندارد از هواداران تیم پرسپولیس می خواهم  که به دیدن این بازی بیایند و با تهیه بلیط در این کار خیر خواهانه شرکت کرده و کمی به فکر مستمندان باشد من از باشگاه درخواست دارم که به این کار خود ادامه دهند و به شهرستان ها یا کشور های دیگر بروند و با پیشکسوتان آنجا هم بازی دوستانه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.