رئیس کانون با‌زنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورتی که باز‌نشستگان سازمان تامین اجتماعی انصراف خود را از بیمه تکمیلی اعلام کنند، وجه کسر شده بابت این بیمه به حساب آن ها واریز می شود.

بیات، رئیس کانون با‌زنشستگان سازمان تامین اجتماعی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از برگزاری مناقصه میان 27 شرکت تجاری بیمه بالاخره شرکتی که بیمه تکمیلی به با‌زنشستگان تامین اجتماعی ارائه خواهد کرد مشخص شد ،اظهار داشت: در ابتدا تفاهم نامه ای میان کانون باز‌نشستگان و شرکت بیمه دانا منعقد شد اما استان ها از این انعقاد قرار داد استقبال نکردند و مجددا پس از بررسی و انجام کارهای کارشناسی شرکت آتیه‌ سازان حافظ را انتخاب کردیم.

وی اضافه کرد: شرکت آتیه‌ سازان حافظ در زمینه ارائه خدمات به با‌زنشستگان کشوری موفق عمل کرده بنابراین امیدواریم خدماتی که در شان  با‌زنشستگان است را به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی نیز ارائه کند.

رئیس کانون باز‌نشستگان سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه مبلغ سرانه بیمه تکمیلی برای هر نفر 20 هزار و 200 تومان است، یاد آور شد: بر اساس آخرین لیست مهر ماه باز‌نشستگان تامین اجتماعی به شرکت آتیه‌ سازان حافظ اعلام شده و این افراد بدون اینکه نیازی به پر کردن فرم داشته باشند از بیمه تکمیلی برخوردار می شوند افرادی که در لیست قرار ندارند 3 ماه فرصت دارند تا با مراجعه به کانون های بازنشستگی در سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند و هر بازنشسته ای که بیمه تکمیلی را نخواهد نیز 3 ماه فرصت دارد تا نسبت به انصراف اقدام کند.

بیات در‌خصوص محدودیت پذیرش اعضای خانواده فرد بازنشسته نیز گفت: در فاز اول بازنشسته و همسرش تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند و در مرحله بعدی فرد بازنشسته می تواند در زندان و حتی پدر و مادر خود را نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد.


وی تصریح کرد: در صورتی که فرد بازنشسته متقاضی بیمه تکمیلی نباشد حق بیمه ای که طی 3 ماه کسر شده است به حساب بازنشسته واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگا‌ن سازمان تامین اجتماعی در خصوص سقف پرداخت بیمه تکمیلی اذعان داشت: بیمه تکمیلی برای عمل جراحی فوق تخصصی مبلغ 8 میلیون تومان، جراحی عمومی و تخصصی 5 میلیون، اعمال پارا‌کیلنیکی یک،‌دو و سه به ترتیب 500 و 300 و 300 هراز تومان برای هزینه های آزمایشگاهی مبلغ 250 هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم 800 هزار تومان، آمبولانس داخل شهر 50 هزار تومان و خارج از شهر 100 هزار تومان پرداخت خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: این خدمات از اول آذر ماه سال جاری تا پایان ساعت 24 مورخ سی ام آبان ماه سال 93 اعتبار خواهد داشت و جمعیت حدا‌قلی تحت پوشش این بیمه یک میلیون و 500 هزار نفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار