علاقمندان برای شرکت در همایش ملی افق های نوین در علوم توانبخشی در شیراز تا 15 دی ماه فرصت دارند که چکیده مقالات خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علاقمندان برای شرکت در این کنگره تا 15 دی ماه چکیده مقالات خود را به نشانی شیراز، بلوار چمران، خیابان ابیوردی یک، دانشکده علوم توانبخشی ارسال کنند.

سومین کنگره ملی دانشجویی افق های نوین در علوم توانبخشی با همکاری کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشکده علوم توانبخشی 14 و 15 اسفندماه امسال برگزار می شود.

در این کنگره مقالات و نتایج پژوهش های دانشجویی در حیطه علوم توانبخشی و سایر رشته های مرتبط ارائه می شود.

هدف این کنگره که برای نخستین بار در سال 1390 برگزار شد و ارتقا فعالیت های پژوهشی دانشجویی در زمینه علوم توانبخشی است.

توانبخشـی د‌ر بیماری های اسکلتی عضلانی و آسیب های ورزشی، توانبخشـی د‌ر بیماری های مغز و اعصاب و روان، توانبخشـی، د‌ر بیماری های قلبی – ریوی، توانبخشـی د‌ر اختلالات گفتار و زبان، توانبخشی سالمندان، کاربرد وسائل کمکی و اند‌ام های مصنوعی د‌ر توانبخشی، الکترود‌یاگنوز، الکتروفیزیولوژی و مد‌الیتی های الکتریکی، توانبخشـی مبتنی بر شواهد، اخلاق حرفه ای و ارتقای شغلی، مد‌یریت توانبخشی، بیومکانیک بالینی - کار‌برد‌ی، بینایی سنجی و شنوایی شناسی، پزشک خانواد‌ه و طب توانبخشی، ورزش و سلامت، توانبخشـی از د‌ید‌گاه طب سنتی و ابداعات و اختراعات از محورهای سومین کنگره ملی دانشجویی افق های نوین در علوم توانبخشی است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعلام ، مهلت ، ارسال ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.