نماينده‌هاي ارشد فرانسه و انگليس براي ارائه گزارش به مقامات صهیونیست و گفتگو با آنان درمورد اقدامات بعدي پس از امضاي توافق هسته‌اي با ايران به سرزمين‌هاي اشغالي سفر مي‌کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه جروزالم پست، به گزارش پايگاه اينترنتي اين روزنامه صهيونيستي، ژاک اوديبر، مذاکره کننده ارشد فرانسه با ايران روز سه شنبه وارد سرزمين هاي اشغالي شد و سايمون گس، همتاي انگليسي وي هم قرار است روز چهارشنبه وارد تل‌آویو شود.

مقامات صهیونیستی که قرار است با اين افراد ديدار کنند عبارتند از يووال اشتاينيتز، وزير جاسوسی و يوسي کوهن، مشاور امنيت ملي. 

قرار است کوهن سرپرستي تيم صهیونیست را که در روزهاي آتي براي هماهنگي مواضع اسرائيل با آمريکا به واشنگتن سفر مي‌کند، برعهده داشته باشد.  

سفر اين دو مقام اروپايي به سرزمين هاي اشغالي درحالي انجام مي‌شود که بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل اعلام کرده است قصد دارد به طور فعال با گروه پنج به علاوه يک تعامل داشته باشد.

ويليام هيگ، وزير امور خارجه انگليس روز سه شنبه با اشتاينيتز تلفني گفتگو و ابراز اميدواري کرد که اسرائيل بتواند در ماه‌هاي آينده نقشي فعال و سازنده در زمينه توافق هسته‌اي با ايران ايفا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۲۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار