آماده‌سازي دو منبع كمك آموزشي براي دروس صدا و تحليل فيلم توسط معاونت آموزشي و فرهنگي انجمن سينماي جوانان ايران انجام شد.

به گزارش حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران به نقل از معاونت آموزشي و فرهنگي انجمن، پس از مرحله طراحي آموزشي دروس دوره فيلمسازي به منظور يكسان‌سازي در نظام آموزشي فيلمسازي كشور، متناسب با طرح «دروس» شناخت صدا و اصول صدابرداري و تحليل فيلم كه در ترم چهارم دوره فيلمسازي ارائه مي‌گردد، با همكاري استادان انجمن  دكتر احمد الستي و  مجيد مصباح، اقدام به آماده‌سازي دو جزوه كمك آموزشي نموده است.
 
معاونت آموزشي و فرهنگي انجمن با اعلام اين خبر آورده است: در بخش صدا و صدابرداري، سالهاست كه در كشور ما كتابي منتشر نگرديده و كتاب‌هاي موجود نيز اغلب به صورت ترجمه شده مي‌باشد كه بيشتر براي افرادي كه  زمينه‌هاي علمي بالا در رشته‌هاي الكترونيك و الكترو آكوستيك و فيزيك صدا را دارند قابل استفاده مي‌باشد و همچنين با توجه به ورود دانش ديجيتال در همه امور از جمله مهندسي صدا و صدابرداري، توليد يك منبع آموزشي كه با توجه به شرايط كشور عزيزمان، بتواند با بياني ساده بخشهايي از حرفه صدابرداري را تبيين كند، ضروري مي‌نمود، لذا اين منبع در شش فصل آموزشي، تهيه و قرارست به صورت كتاب در اختيار هنرجويان سراسر كشور قرار گيرد.
 
   همچنين در بخش ، تحليل فيلم ، كه جزء دروس نيمه حضوري انجمن مي‌باشد با همكاري استاد،  دكتر احمد الستي كتابچه‌اي با عنوان «گذري بر تحليل فيلم كوتاه»  براي هنرجويان ترم چهارم فيلمسازي آماده گرديده است. اين كتابچه حاصل برگزاري يكي از كارگاههاي آموزشي انجمن در دفتر بيرجند مي باشد كه توسط دكتر الستي تكميل شده است.
 
شايان ذكر است، چندي قبل كتاب مديريت توليد تاليف دكتر پاسدار توسط انجمن سينماي جوانان ايران منتشر شده است.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: سینما ، کتاب ، انجمن ، صدا ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار