رئیس مرکز کنترل ترافیک راهو‌ر نا‌جا در تشریح محدودیت‌های ترافیک پایان هفته از ممنوعیت 3 روزه موتور سیکلت‌ها در 4 محور و ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرز‌ن‌آباد خبر داد.

سرهنگ سلبی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح محدودیت های ترافیکی پایان هفته اظهار داشت: تردد موتور سیکلت ها از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای کرج- چالوس، هر‌از، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14:30 تا ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مر‌زن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17:30 تا ساعت 24 روز جمعه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول انتظامی، تردد انواع تر‌یلر و کامیون از محور کرج –چالوس و هر‌از کماکان ممنوع خواهد بود و همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیو‌نت ها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هر‌از ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد کلیه تر‌یلرها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ سلبی بیان داشت: همچنین تردد کلیه تر‌یلرها و کامیون ها به استثنای حا‌ملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرزن آباد ، ممنوع ، تردد ، چالوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار