معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 18، از برگزاري دومين جشنواره مشکات در اين منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمين جوادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاري دومين جشنواره آموزشي و ترويجي مشکات با محوريت 12 موضوع در بخشهاي مختلف مديريت شهري در محلات منطقه 19 در دستور کار معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري اين منطقه قرار دارد.
 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين جشنواره در 12 محور سبک زندگي و الگوي مصرف، مترو، حمل و نقل عمومي، پسماند و پاکيزگي محله، محيط زيست شهري، فرهنگ آپارتمان نشيني و حقوق تاکسي و حمل و نقل عمومي، زيبايي در شهر، فضاي سبز، ايمني و پيشگيري از حوادث شهري، شهر و بحرانهاي طبيعي، فرهنگ ترافيک، اتوبوس و حمل و نقل عمومي برگزار مي‌شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمين جوادي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: شهروندان مي‌توانند در گروههاي سني کودکان پنج تا 12 سال، نوجوانان 12 تا 18 و بزرگسالان 18 سال به بالا در اين جشنواره شرکت کنند.
 
وي ادامه داد: اين جشنواره در سه بخش خاطره‌نويسي و نقاشي ويژه کودکان پنج تا 12 سال، داستان کوتاه، عکاسي و تصويربرداري، ويژه نوجوانان 12 تا 18 سال و عکاسي با کاريکاتور، پوستر آموزشي و ايده خلاقانه ويژه بزرگسالان در گروه سني 18 سال به بالا برگزار خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام جوادي در پايان با اشاره به برگزاري اين جشنواره افزود: شهروندان مي‌توانند تا پايان آذرماه سال 92، آثار خود را به دبيرخانه محله‌اي مشکات در سراي محلات 13گانه منطقه 19ارسال و يا به اداره آموزشهاي شهروندي منطقه مراجعه و با شماره تلفن اداره آموزشهاي شهروندي 55542255 تماس حاصل نمايند.

انتهای‌پیام/ف

برچسب ها: جشنواره ، مشکات ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار