رییس دانشکده تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت 5 آذر روز نمایش اقتدار بسیجیان عنوان کرد: تفکر بسیجی پایه و اساس الگوسازی اجتماعی است .



به گزارش خبرنگار باشگاه  خبرنگاران مشهد،

سردار سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی فرزندی اردکانی گفت: ما امروز در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم و بیش از 35 سال است که در برابر استکبار در یک نبرد بی امان در حال جنگ هستیم .

این یادگار 8سال دفاع مقدس با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی دریک وضعیت ویژه قرار دارد یادآور شد: امروز به دلیل تفکر حاکم برانقلاب اسلامی ,این حرکت ملت ایران به تبدیل به یک الگوی فر امنطقه ای شده و به اذعان دشمنان ردپای تفکر ولایی و انقلابی در دورترین نقاط جهان دیده میشود.

وی ادامه داد: ما در دوران جنگ تحمیلی در هم در برابر دشمن تا دندان مسلح استادیم و هم در برابر تفکر و ایده لوژی تحمیلی دشمن مقاومت کردیم.

این یادگار 8سال دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن برای سرکوب ایده لوژی انقلاب راه جدید را برگزیده تاکید کرد: کشورهای نامشروع منطقه مانند به رهبری عربستان با تحمیل تفکر وهابیت به به دیدگاه و اندیشه ناب اسلامی هجوم آورده است.

وی با اشاره به حرکت جریان های منافق گرایانه و فتنه جویانه برخی دشمنان در داخل اضافه کرد: متاسفانه جریان هایی مانند جریان نهضت آزادی و جراین انحرافی در کنار دشمن قرار گرفته اند و به دنبال فرصت طلبی هستند و متاسفانه در کنار دشمن وارد میدان مبارزه شده اند.

فرزندی اردکانی با اشاره به جنگ های اخیر در منطقه خاورمیانه که به سرکردگی آمریکا صورت گرفت گفت: امروز رژیم صهیونیستی این سگ هار آمریکا در منطقه دیگر توان رویایی با ملت های بیدار شده مسلمان را ندارد و نگهبان این سگ هار یعنی آمریکا وارد میدان شده در یک نبرد مستقیم قرار گرفته است .

وی ادامه داد: اما خوشبختانه به برکت تفکر حاکم برانقلاب های منطقه و تاسی آنان از انقلاب اسلامی ایران باعث شد تا دشمن در یک مرداب بزرگ گرفتار شود و نتواند از آن خارج گردد.

این یادگار 8سال دفاع مقدس با بیان اینکه شخصیت امام خمینی(ره) باعث شد تا همه معادلات دشمن در عرصه های بین المللی برهم بریزد خاطرنشان کرد: امام باطرح گفتمان انقلاب اسلامی و بازگشت به خویشتن در برابر گفتمان پرخشاجوی و مستکبر غربی باعث شد تا ملت های دیگر نیز در برابر این تفکرات بایستند.

وی افزود: آمریکا با شرکت در دوجنگ افغانستان و عراق به صورت مستقیم و دوجنگ لبنان و فلسطین به صورت غیرمستقیم عنوان کرد: این کشور در این جنگها بیش از 15 تریلون دلار ضرر کرده است .

وی اتهامات دشمن در مسئله هسته ای و حقوق بشر را بهانه جویی نامید و گفت: اینها همه بهانه هاییست که دشمن برای مقابله با انقلاب تراشیده است و آنان به فکر نابودی تفکر انقلاب هستند و از این تفکر می هراسند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز سد های ترقی و پیشرفت را پشت سرگذاشته اند تاکید کرد: امروز ملت ما از گرده نه های صعب العبور مهمی گذشته است و رسیدن به دستاور دهای هسته ای ,پزشکی و علمی در طول دوران انقلاب بسیار مهم و ارزشمند است.

این مسئول با اشاره به مقاومت ملت سوریه در برابر تکفیری ها و دشمنان خارجی افزود: امروز مقاومت ملت سوریه در سایه ولایت و تاسی از تفکر انقلاب اسلامی صورت گرفته است .

وی تصریح کرد: کشورهایی مانند قطر و عربستان با هزینه های گزاف 300 میلیون دلاری سعی داشتند تا دولت مردمی سوریه را ساقط کند و اما به یاری خدای متعال این اتفاق نیافتاد و امروز شاهد هستیم که دشمن روز به روز به عقب رانده می شود.

وی با بیان اینکه امروز الگوی مقاومت اسلامی فراملی شده است گفت: ملت ایران باید هوشیار تر از گذشته نسبت به مسائل کشور دقت کند و همیشه این نکته را باید به خاطر داشته باشیم که ما هیچگاه بغض و کینه دشمن را از دل خارج نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما می بینیم که امروز در کشورهای اطراف ایران هیچ کشوری نیست که از انقلاب اسلامی ما تاسی نگرفته باشد.

وی با تاکید بر ارتباط روحانیت با جوانان نیز گفت: سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن امروز همین رابطه با روحانیت است و باید طوری در این زمینه عمل شود که این رابطه تبدیل به یک جبهه فرهنگی شود./س

برچسب ها: تفکر ، بسیجی ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.