پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی مقابل میلان در آمادگی خوبی به سر می‌برند اما آنچه اهمیت دارد نتیجه روز بازی است.

حمید درخشان در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تاکتیک بدی نداریم مهم تاکتیکی است که بازیکنان روز مسابقه در زمین پیاده کنند.
 
وی در خصوص تمرین‌های تیم برای آمادگی مقابل ستارگان میلان شنبه و یکشنبه تمرین داشتیم، دوشنبه به بازیکنان فرصت دادند و روز سه‌شنبه آخرین تمرینی است که تیم در نظر دارد تا برای روز پنج شنبه با آمادگی کامل به زمین بروند.
 
 درخشان در مورد عملکرد مربی و سرمربی گفت: علی پروین همچنان فعال و با انگیزه در زمین حضور دارد، اما با در نظر گرفتن تجربه بازیکنان در پست های بازیکنی و مربی‌گری کار خاصی برای مربی و سرمربی باقی نمی ماند.
 
پیشکسوت پرسپولیس در مورد آمادگی جسمی بازیکنان اظهار داشت:  با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان از شرایط تمرین و بازی دور بوده اند، شرایط جسمانی خوبی ندارند.
 
حمید درخشان در خصوص انتخابش در ترکیب اصلی تیم بیان کرد: با آمادگی و شرایط جسمانی که دارم فکر می کنم انتخاب شوم.
 
 وی در مورد راهکارهای لازم برای برد تیم گفت: با توجه به سن و سال بالای بازیکنان و توانایی جسمی، بازیکنان باید با استفاده از فکر و تجربه هایشان در زمین حاضر شوند و تیم را به موفقیت برسانند.
 
درخشان درباره تیم میلان گفت: بازی با ستارگان بزرگ و بازیکنان با  تجربه کار راحتی نیست و امیدواریم در زمین بتوانیم تجربیات خودمان را پیاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار