افرادی که با جعل مجوز‌های اسپری اشک آور خود را نگهبانان پایتخت نشان می‌دادند، پس از بارها کلاهبرداری از شهروندان توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طی فعالیتهای اطلاعاتی و شکایتها‌ی مردمی پلیس متوجه شد افرادی با جعل کارت شناسایی و مجوز حمل اسپری اشک آور و شوکر‌ خود را متعلق و از کارکنان یکی از موسسه های تامین نگهبان محلات قلمداد می کنند و در سطح شهر فعالیت دارند.

در این خصوص به منظور بررسی بیشتر این موضوع عوامل اطلاعات پلیس تهران تحقیقات گسترده ای انجام دادند و موفق شدند شخصی به هویت علی رضا 26 ساله را شناسایی نماید. 

ماموران پس از کسب تکلیف از سرپرست دادسرای ناحیه 11 تهران با اخذ حکم ورود به منزل و بازرسی به آدرس منزل متهم اعزام شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل متهم شده و نامبرده را دستگیر کردند.

ماموران در حضور متهم منزل را مورد بازرسی قرار داده و توانستند اقلامی نظیر یک دستگاه بی سیم، تعدادی جلد اسپری و د‌ستبند، گواهی موتور سیکلت جعلی، کارت پایان خدمت جعلی، کاپشن‌ انتظامی، مجوز جعلی حمل اسپری اشک آور، برگهای خام جهت صدور کارت شناسایی و . . . کشف و ضبط کنند.

در ادامه رئیس کلانتری 115 رازی طی تماس تلفنی با مرکز انتظامی پلیس پیشگیری نا‌جا دریافت، موسسه مذکور فاقد مجوز فعالیت بوده و رسمیت نداشته و هرگونه کارت شناسایی و مجوز از سوی این شرکت فاقد اعتبار می باشد.

در پایان ماموران دریافتند که این افراد با دریافت مبلغ 200 هزار تومان از شهروندان مجوز جعلی حمل اشک آور را در اختیار شهروندان قرار می دهند.

گفتنی است، پرونده به همراه متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن123
۰۹:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
والا ما که مجوز داریم باز هم میترسیم استفاده کنیم اومدیمو مهاجم آسم داشت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
محسن خان ! میگن کافر همه رو به کیش خویش پندارد!چرا جمع میبندی؟ما مردم ایران!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
همین مونده مردم از این اسپری ها دستشون بیفته . مخصوصا ولگرد ها و قمه کش ها . دیگه همینو کم داشتن با مجوز رسمی مردم رو کور کنن و اموالشون رو غارت کنن . به نظر من اگه هم اینطور چیزی میخواد واقعا عملی بشه باید طرف با شناسنامه و کارت ملی خودش بیاد و بخره و اطلاعات کامل فرد ثبت بشه . چون ما مردم ایران فرهنگ این کارو نداریم و صریع به فکر سو استفاده و اینکه چطور میشه برای دزدی استفاده کرد
آخرین اخبار