دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: با رسیدن به اوج آمادگی هیچ مانعی برای حضورم در تیم ملی وجود ندارد برمی‌گردم تا محافظ دروازه‌ام در تیم ملی باشم.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از اتمام دوره مصدومیتم در شرایط مطلوبی قرار گرفته ام در همین راستا سه هفته تیم را در تمرینات همراهی کرده و از شرایط راضی هستم خوشبختانه شرایط و جو حاکم بر تیم نیز ایده آل است و می توانیم تمام توان خود را در تمرینات و رقابت‌ها به نمایش بگذاریم به جهت عملکردی که کادر فنی تیم در تمرینات مشاهده کردند نگاه ویژه‌ای شامل حالم شده است که این امر با توجه به یاری خداوند و تمرینات و روزهای سختی که پشت سر گذاشتم، بوجود آمده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: برای حضوری پررنگ در تیم در هفته اخیر 2 بازی رضایت بخش انجام دادم که این امر به سبب بازی باشگاهی و آمادگی برای قرار گرفتن در دروازه تیم ملی کشورم، قدم مهم و تاثیرگذاری بود پس از گذشت مدت زمان طولانی که از خدمت به تیم ملی محروم بودم حضورم در اوج آمادگی برایم ارزشمند است البته آرزو داشتم که در رقابت‌های گرندپریکس برزیل تیم را همراهی کنم زیرا آمادگی محافظت از دروازه تیم ملی را داشتم اما نظر کادر فنی مساعد نبود به این تفکر احترام گذاشته و تلاش خود را به کار گرفتم که با مدیریت مصدومیت و به دست آوردن سلامت کامل و همچنین عملکرد ایده‌آل خود در لیست آینده ملی پوشان حضور داشته باشم که این چنین شد.

نظری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در اوج آمادگی به‌سر می‌برم و تنها هدفم ایستادن در دروازه‌بان تیم ملی است هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن به مقصد باشد تمام روزهای اخیر را برای ارائه بهترین عملکرد اندیشده و تمرین کرده‌ام. بازی با روسیه دشوار خواهد بود اما فوتسال ایران قادر به از سد راه برداشت این رقیب تدارکاتی خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پس ، از ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار