سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان گفت: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد مقابل تیم کفایتی خراسان رضوی با قدرت به میدان خواهیم رفت.

ابراهیم مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حالی این هفته از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد میزبان تیم کفایتی خراسان رضوی هستیم که شاید روی کاغذ کار سختی را پیش رو نداشته باشیم اما برای ما فرقی ندارد مقابل کدام تیم مسابقه خواهیم داد و در هر میدانی با قدرت حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد: تیم گروه کفایتی برای ما قابل احترام است و درجدال با آنها طور ترکیب تیم را ارنج خواهیم کرد که پیروز مسابقه شویم.

مهربان تصریح کرد: برای تیم ما هر رقابتی حکم فینال را دارد چرا که به فکر صعود بی اما و اگر به مرحله بعدی مسابقات و در نهایت قهرمانی لیگ برتر هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد کشتی گیرانش در دیدار مقابل رستم کلا رضایت دارد گفت: در اوزان 84 و 120 کیلوگرم اسماعیل نجاتیان و محمدرضا آذرشکیب در مقابل حریفان خارجی خود خیلی مفت شکست خوردند چرا که آنها این خود باوری را نداشتند که در مقابل قهرمان جهان هم می توان موفق بود و مطمئن باشید اگر به توصیه های کادر فنی به دقت گوش می کردند به راحتی پیروز می شدند.در وزن 60 کیلوگرم نیز در حالی که کشتی خیلی نزدیک پیش می رفت فرزاد جعفری روی یک حادثه نتیجه را واگذار کرد اما در مجموع وقتی در نتیجه تیمی پیروز می شوی باید از عملکرد بچه ها راضی بود.

سرمربی تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان درباره این که چرا در این دیدار کشتی گیران خارجی تیم حضور نداشتند اظهار داشت: به هرحال با توجه به حساسیت و نزدیکی رقابتها فقط نمی توان به مسابقه پیش رو نگاه کرد،کادر فنی با توجه به شرایط هر دیداری نفرات مورد نظر خود را در ترکیب قرار می دهد به همین دلیل در مسابقه با رستم کلا از گادیسوف و چارگوش استفاده نکردیم.

مهربان درباره کیفیت مسابقات لیگ برتر در سال جاری گفت: هر چند اگر ملی پوشان در رقابتهای لیگ حضور داشتند کیفیت این مسابقات به مراتب بالاتر می رفت اما با وجود کشتی گیران خارجی و همین سرمایه های کشتی ایران که به خوبی در تیم های مختلف تقسیم شدند تا اندازه ای باعث جذابیت مسابقات شده که فکر می کنم در مرحله نیمه نهایی و نهایی شاهد رقابتهای بهتری باشیم.

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم استیل آذین ایرانیان در سالن شهدای هفتم تیر تهرام میهمان خود هیأت کشتی رستم کلا را با نتیجه نزدیک 4 بر 3 از پیش رو برداشت که نتایج انفرادی این دیدار به شرح زیر است:

استیل آذین ایرانیان 4-هیأت کشتی رستم کلا3 (اسامی تیم استیل آذین در ابتدا آمده است)

55 کیلوگرم: امید جلالی بهار، برنده - علی حاج آقا نیا (8- صفر)
60 کیلوگرم: فرزاد جعفری - سید احمد محمدی، برنده (ضربه فنی)
66 کیلوگرم: میثم نصیری، برنده - وحید آهنگری (6- 3)
74 کیلوگرم: سید جعفر قاسمی، برنده - ایمان محمدیان (7- 3)
84 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان- ابراگیم آلداتوف، برنده (2- 7)
96 کیلوگرم: جمال میرزایی، برنده - عباس طحان (3- 2)
120 کیلوگرم: سید محمدرضا آذرشکیب - آلن زاسایف، برنده (2 – 5)

گفتنی است، تیم استیل آذین در هفته سوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد بازهم میزبان خواهد بود در سالن شهدای هفتم تیربه مصاف تیم گروه کفایتی مشهد می رود.


انتهای پیام/


برچسب ها: کشتی ، آزاد ، لیگ برت ، جام ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار