محمد طاهری معتقد است که ضعف در گرافيك بسته‌بندي از ضعف در توليد نشأت مي‌گيرد

محمد طاهري، طراح گرافيك، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران، گفت: طراحان گرافيك كشورمان، عليرغم اوضاع نامناسب اقتصادي و كمبود سفارش و سفارش‌دهنده همچنان در حال فعاليت هستند.

وي‌، اظهار داشت: اين تلاش و پويايي طراحان گرافيك نشان دهنده علاقه آنان به هنري است كه به آن مي‌پردازند.

طاهري، تصريح كرد: بسياري از طراحان گرافيك، سفارشات زيادي را دريافت مي‌كنند، اما هيچگاه سهل‌انگاري در ارائه سفارش نمي‌كنند، به عبارت ديگر وقتي كه سفارش زياد باشد طراح ناگزير است كه هر طرح را در زمان مشخصي ارائه دهد، بنابر اين با وجود كمبود زمان در ارائه طرح هيچ‌وقت سفارش داده شده را به ساده‌ترين شكل ارائه نمي‌دهد و قطعاً خلاقيت در آن را مورد‌نظر قرار مي‌دهد.

اين طراح گرافيك اظهار داشت: بنابر اين زماني‌كه در بخش‌هايي چون بسته‌بندي دچار ضعف مي‌شويم اين ايراد نه از طراح، بلكه از توليد است، زيرا ضعف در توليد ضعف در بسته‌بندي را درپي دارد.

وي گفت: به عبارت ديگر هرگاه توليد ضعيف باشد، بسته‌بندي هم ضعيف خواهد بود، وقتي توليد محصولي پايين و ضعيف باشد هزینه چنداني براي بسته‌بندي آن صرف نمي‌شود و چون در نهايت بسته‌بندي محصول ضعيف است، تمام ضعف‌ها به طراح را نشانه مي‌گيرد، در حالي كه ضعف موجود از همان ضعف توليد نشأت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/ص
برچسب ها: گرافیک ، بسته بندی ، طراح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار