معاونت طرح و برنامه ریزی راهبردی سازمان بسیج کشور گفت: استحکام بخشی به ساختار درونی جامعه از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که بسیج با حضور موفق در عرصه های مختلف توانسته یکی از مولفه های بزرگ در تحقق این مهم باشد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سردار مرتضی شانه ساز زاده در سخنانی در اجتماع بزرگ بسیجیان خمین در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: ایمان صحیح، راسخ، رشد علمی و توجه به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی از مهمترین شاخصه های اصلی تحقق استحکام ساخت درونی جامعه است.
وی گفت: رشد علمی کشور در عرصه های مختلف تسهیل و سرعت بخش بهترین شاخص در استحکام بخشی به زیرساخت های درونی نظام قلمداد می شود.
سردار شانه ساز زاده، بیان کرد: در حقیقت بنیانگذار اصلی مبحث استحکام بخشی به ساخت درونی جامعه بوده اند امام خمینی(ره) هستند که همواره بر در بیانات شان بر موضوع ما می توانیم، خودکفایی، خوداتکایی، نفی سلطه گران و سایر کشورهای استعمارگر تاکید داشتند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج مظهر اقتدار و تکیه بر نیروهای درون زا کشور است افزود: رهبر معظم انقلاب نیز پیشبرد اهداف متعالی نظام در گرو شکوفایی استعدادها و تکیه بر قدرت درونی جوانان می دادنند.
معاونت طرح برنامه ریزی و راهبردی سازمان بسیج کشور گفت: این سازمان مردم نهاد، امروز با حضور موفق در ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، علم و فناوری توانسته نقش اول را در پشتیبانی از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.
وی افزود: بسیجیان سراسر کشور امروز آمادگی دارند تا در جهت خودکفایی برای ارتقا سطح معیشت مردم حضور پیدا کند تا به عنوان الگوی مهم خودکفایی ظرفیت بالای خود را به اقشار جامعه عرضه کند./س
/
برچسب ها: بسیج ، نظام ، ساختار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.