![در برابر استفاده شبانهروزی نوجوانان از موبایل چه کنیم؟](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/11/18/20324023_435.jpg)
به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
وی سپس هوشمند سازی مدارس را به چهار دسته نیمه الکترونیکی، الکترونیکی، نیمه هوشمند و هوشمند تقسیم کرد .
محمدی هدف از هوشمندسازی مدارس را کیفیت بخشی هرچه بهتر به امر آموزش دانست و گفت: استفاده از تجهیزات مدرن در امر آموزش می تواند نقش مهمی در یادگیری هرچه بهتر دانش آموزان داشته باشد.
وی یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش را توسعه مدارس هوشمند دانست و گفت: این گونه مدارس که مجهز به فناوری های نو هستند زمینه های تعمیق یادگیری دانش آموزان را فراهم می کنند./ز