نماینده مجلس از روند کاری دولت تدبیر و امید در 100 روزی که از آغاز کارش می گذرد ابراز رضایت کرد و گفت: دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فتح اله حسینی دولت  را شکل گرفته از رای و نظر مردم دانست و گفت: عملکرد 100 روزه دولت نشان می دهد نیت اصلی آن خدمت به مردم است.

وی افزود: اولین کاری که دولت برای خدمت به مردم در دستور کار خود قرار داده بهبود معیشت و توجه به حل مشکلات تورم و بیکاری است.

به گفته نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب حل مشکلات اقتصادی  که از دولت قبل به جا مانده کار سنگینی است که دولت جدید با تمام توان آن را دنبال می کند و تلاش می کند گرهی از کارهای مردم بگشاید.

حسینی در خصوص عملکرد سیاسی و دیپلماسی دولت جدید در مدتی که از روی کار آمدن آن می گذرد، یادآوری کرد: گروه مذاکره کننده دولت جدید مورد تایید رهبر، نظام و مردم است و تاکنون نیز راه را به خوبی طی کرده است.

وی معتقد است، دولت روحانی اگرچه دولتی نوپاست، اما تا کنون عملکرد رضایت بخشی داشته و امید است سرعت بیشتری به کارهای خود بدهد.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دولت باید اولویت اصلی خود را مهار تورم و مشکلات اقتصادی قرار دهد، خاطرنشان کرد: مجلس نیز همواره در کنار دولت است و از آن حمایت خواهد کرد./س

برچسب ها: دولت ، خدمت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.