رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم گفت: پسران پینگ پنگ باز قم برای قهرمانی در لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه های کشور هنوز از شانس بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس اشعری فرد تصریح کرد: اگر چه تیم ما در دیدارهای دور رفت بدشانسی آورد و برخی از بازی ها را به سادگی واگذار کرد اما همین که توانستیم صدرنشین رقابت ها را شکست بدهیم به این معنی است که پسران پینگ پنگ باز قم از توانمندی بالایی برای جبران امتیازات از دست رفته برخوردار هستند.

وی ادامه داد: کار سختی است اگر بگویم که صد درصد قهرمان می شویم اما از دستیابی به این مهم نیز نا امید نیستیم زیرا همه چیز به دیدارهای دور برگشت بستگی دارد و انشاءالله که تیم ما می تواند در این رقابت ها بهترین عملکرد را ارائه کند.

اشعری فرد با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری رقابت پینگ پنگ بازان قم با حریفان خود در دور برگشت لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور مشخص شده است، اضافه کرد: پسران پینگ پنگ باز قم در دور برگشت پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه های کشور نیمه آذر ماه به مصاف حریفان خود می روند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم ابراز داشت: بعد از اینکه دیدارهای دور رفت از مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان قهرمانی باشگاه های کشور در خانه پینگ پنگ شهر سنندج برگزار شد، مسابقات دور برگشت به مدت دو روز در اصفهان به انجام می رسد.

وی یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ کشور، دور برگشت این رقابت‌ها روزهای 14 و 15 آذرماه و به میزبانی  اصفهان به انجام می سد و با پایان مسابقات این مرحله، قهرمان فصل جاری لیگ برتر پینگ پنگ نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور مشخص خواهد شد.

جدول رده بندی:
1- هیئت پینگ پنگ اصفهان
2- نفت و گاز گچساران
3- هیئت پینگ پنگ همدان
4- هیئت پینگ پنگ مرکزی
5- هیئت پینگ پنگ
6- شهرداری سنندج/ز
برچسب ها: قم ، پینگ پنگ ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.