معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در حوزه معادن و اکتشافات معدنی ظرفیت‌های فراوانی دارد.

اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه فلزات غیرآهنی در هتل المپیک تهران، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در این نمایشگاه با داشتن غرفه مستقل حضور داشت.

وی با بیان اینکه 100 شرکت داخلی در حوزه فرآوری مواد غیرفلزی نمایشگاه حضور فعال داشتند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به منظور ارائه دانش فنی موجود در ارتباط با معادن برگزار شده است.

طاهری به ظرفیت‌های آذربایجان غربی در زمینه معدن اشاره کرد و اذعان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به منظور معرفی توانمندی‌های استان در استخراج و اکتشاف معادن در اولین نمایشگاه فلزات غیرآهنی شرکت کرده است.

معاون امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: غرفه معاونت امور معادن و اکتشافات معدنی سازمان استان با استقبال پرشوری مواجه شده است.

وی به نقش سایر دستگاه‌های اجرایی و مناسبات‌ آن‌ها در حوزه معدن آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: محیط زیست و منابع طبیعی از جمله دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند در این حوزه وارد شوند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.