امام جمعه رودهن گفت: در دولت یازدهم با شعاراعتدال نسیر نزولی قیمت طلا وسکه را همراه داشت ومردم حجوم به فروش این کالاهای خود در بازارآوردند این مسئله نشان می دهد که احوال دنیا دوامی ندارد .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:دنیا خانه ای در هم پیچیده با بلاست این جمله فرموده ای از بیانات و گفته های گوهر بار حضرت علی (ع) است و سختی و خوشی دنیا در زندگی انسان دوامی ندارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :در دوران دفاع مقدس شاهد نمودار سعودی قیمت های کلاهای مورد نیاز مردم بودیم و در این مسیر بسیاری از افراد سود جو با احتکار کالاهای حیاتی مردم آنها را در بازار با قیمتی کلان به فروش می رساندند.

امام جمعه رودهن با اشاره به حرکت امام راحل در دوران دفاع مقدس به منظور کنترل بازاراضافه کرد:امام خمینی (ره)در این شرایط با قبول قطعنامه 598توانست بازار را کنترل و جلوی افزایش قیمت و سوء استفاده برخی افراد را در دوران جنگ تحمیلی بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :سال گذشته با افزایش قیمت سکه و طلا رقابت شدیدی بین مردم در خرید این نوع کالا هاصورت گرفت در دولت یازدهم با شعاراعتدال نسیر نزولی قیمت طلا وسکه را همراه داشت ومردم حجوم به فروش این کالاهای خود در بازارآوردند این مسئله نشان می دهد که احوال دنیا دوامی ندارد ./س


برچسب ها: دولت ، بازار ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.