مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: غیر از شهرهای ˈاوشان، فشم، میگونˈ و ˈاندیشهˈ سایر شهرداران شهرهای استان تهران منصوب و شروع بکار کرده اند.

ˈمنوچهر ثنایی موحدˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: با شروع بکار چهارمین دوره شوراهای اسلامی 41 شهر استان تهران (غیر از شهر تهران) از شهریور ماه سال جاری، 19 شهردار ابقاء و برای 22 شهردار نیز حکم صادر شده است و پس از معارفه شروع بکار کرده اند.

وی صدور حکم شهرداران شهرهای بالای آمار جمعیتی 200 هزار نفری را منوط به طی مراحل اداری در وزارت کشور عنوان کرد و افزود: شروع بکار شهرداران شهرهای استان تهران با توجه به فصل و زمان بودجه نویسی در کوتاهترین زمان ممکن ضروری بود که معرفی شهردار آبسرد آخرین مراسم معارفه بود.

ثنایی موحد در خصوص شایعات موجود در خصوص وضعیت شهرداری پردیس گفت: شهر پردیس به دلیل ابطال انتخابات شوراهای اسلامی آن شهر، ابقای شهردار از سوی استاندار به عنوان جانشین مقام شورای شهر صورت گرفته و شهردار پردیس تاکنون فعالیت موفقی داشته است.

وی افزود: با توجه به عملکرد رضایت بخش شهردار پردیس، برنامه ای برای جابجایی وی در دستور کار استانداری نیست.

ثنایی موحد از خان محمدی و حاج امینی به عنوان شهرداران شهرهای اوشان، فشم و میگون و شهر اندیشه نام برد.

وی در پایان توجه ویژه به مقوله آموزش اعضای شوراهای اسلامی شهرها را به عنوان برنامه جدی این اداره کل در استان تهران عنوان کرد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.