شهردار منطقه 9 تهران از راه‌اندازي مرکز توليد و پرورش گل وگياه در اين منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سيد عليرضا حسيني با اعلام اين خبر گفت: فضايي که علاوه بر نارضايتي ساکنان محله باعث ايجاد آلودگي زيست محيطي در منطقه مي‌شد، با تغيير کاربري به مرکز توليد و پرورش گل وگياه اختصاص داده مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه عمليات مقدماتي اين پروژه انجام شده نيز گفت: پس از آماده سازي زيرساختها، محل به شکل سازه گلخانه‌اي براي توليد و تکثير گياهان آماده مي‌شود.

حسيني در خصوص فضاي پيش‌بيني شده براي ايجاد اين مرکز گفت: مساحت زمين گلخانه‌اي دو هزار متر مربع بوده و در نظر داريم در اين فضا انواع گياهان دارويي مانند آلوئه‌ورا، زينتي و آپارتماني را کاشته و پرورش داده و زمينه‌اي فراهم کنيم تا علاوه بر بازديد شهروندان، امکان فروش انواع گياهان وجود داشته باشد.

وي درباره زمان بهره‌برداري از اين مرکز هم گفت: پس از تخليه کامل فضا و نصب سازه گلخانه‌اي، از لوله‌هاي گالوانيزه و ورقهاي هالوشيت براي آبياري استفاده خواهد شد.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: در اقدامي ديگر مرکز را به سيستمهاي حرارتي، برودتي و مه‌پاش تجهيز کرده و به‌طور قطع اين فضا پيش از سال جديد به بهره‌برداري رسيده و گياهانش مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نارضایتی ، ساکنان ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار