معاون وزیر دفاع گفت: کشور در زمینه تجهیزات دفاعی بی‌نیاز بوده و تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح در کشور با بهترین کیفیت تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ ابوطالب شفقت امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان بابل افزود حفظ تشکل بسیجی با مسجد محوری امکان‌پذیر بوده و برای حفظ این تشکل،سازماندهی و توسعه فرهنگ بسیجی،باید مسجد محوری در اولویت اول جامعه بسیجی قرار گیرد.

وی افزود: یکی از الزامات اصلی بسیج اطاعت‌پذیری از دستورات رهبری است.

شفقت با اشاره به اینکه با اطاعت پذیری بازدارندگی همه‌جانبه تحقق می‌یابد،خاطرنشان کرد: پیشرفت و ارتقا در چهار عرصه فکر و اندیشه،علم و تکنولوژی،پیشرفت در سبک و طراحی زندگی اسلامی و موفقیت سیاسی دنبال می‌شود.

شفقت با بیان اینکه امروزه تفکر و فرهنگ بسیجی در همه عرصه‌های جامعه اسلامی شکل می‌گیرد،خاطرنشان کرد:حضور گسترده شما بسیجیان در عرصه‌های مختلف صهیونیست و استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

معاون وزیر دفاع با اشاره به اینکه حضور بسیجیان مخلص در صحنه قدرت مذاکرات ایران را در جهان بالا برده است،تصریح کرد: حضور بسیجیان سبب تقویت انقلاب،بالا بردن توانمندی کشور و افزایش قدرت دیپلماسی ایران در عرصه جهانی می‌شود.

شفقت متذکر شد: باید متناسب با هر زمان ، سلاح خاصی به کار برد و امروز ما افتخار می‌کنیم که به کمک دانشمندان و متفکران جوان توانستیم در زمینه تجهیزات دفاعی بی‌نیاز بوده و تمام نیازمندی‌های نیروهای مسلح را در کشور با بهترین کیفیت تامین کنیم./س
/انتهای پیام
برچسب ها: زمینه ، تجهیزات ، دفاعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.