تولیت مسجد مقدس جمکران از آمادگی این مسجد برای برنامه ریزی میزبانی از 40 میلیون نفر زائر در سال خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید افزود: درحال حاضر به دنبال بیشتر کردن زمان استقرار زائران در قم هستیم.

وی ادامه داد: مسجد جمکران سالانه 15 میلیون نفر زائر را پذیرا است و پایگاه بسیار مهم و سرنوشت سازی برای نظام اسلامی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، مسجد جمکران را به عنوان پایگاه عظیم تشیع تعبیر کرده اند، افزود: زائران خارجی بسیاری را همه روزه پذیرا هستیم که جمکران را به مسجدی فراملی تبدیل کرده است.

رحیمیان گفت: زائرانی که به جمکران می آیند آمادگی فوق العاده ای برای پذیرش معارف دینی پیدا می کنند و جمکران مکانی برای تبلیغ و ترویج احکام الهی می باشد.

وی اظهار داشت: برای تحکیم عقاید دینی مردم در جمکران نیازمند همراهی مجموعه نظام در جهات مختلف داریم و رهنمودهای مراجع عظام تقلید نیز در این زمینه بسیار موثر است.

وی ابراز داشت: دشمن فعالیت های زیادی علیه مهدویت و مسجد جمکران به راه انداخته است و فرمایشات مراجع تقلید تاثیر زیادی در زمینه خنثی سازی این فعالیت ها خواهد داشت./س

برچسب ها: قم ، مسجد ، مقدس ، جمکران ، پذیرا ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.