نماینده مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ حق هسته ای ملت ایران با استفاده از اعتماد سازی بین المللی از جمله جلب اعتماد کشورهای 1+5 از ابتکارات دولت تدبیر و امید است.

شمس الله شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود : امروز غنی سازی انرژی هسته ای جزو نیازهای اساسی کشور است که سال ها ایادی استکبار غرب به دنبال آن بود تا حق استفاده از این تکنولوژی را از ملت ایران سلب کند.

وی اظهار داشت: این درحالی بود که دنیای غرب با به راه انداختن جنگ های نرم روانی و نظامی و در نهایت اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

این نماینده مجلس گفت: با وجود این که رهبر معظم انقلاب بارها اعلام کرده بود که ایران اسلامی استفاده از انرژی هسته ای در قالب ساخت سلاح اتمی را حرام می داند اما روز به روز براثر فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها، عرصه بر ملت ایران تنگ تر می شد.

وی افزود: این توفیق بزرگ تیم مذاکره کننده هسته ای در حقیقت می تواند افق روشنی برای هموار سازی مسیر توسعه، پیشرفت و پویایی اقتصاد کشور ایجاد کند.

شریعت نژاد رمز توسعه و پویایی اقتصاد کشور را در گرو همگرایی، هم افزایی بین المللی دانست و گفت: دولت تدبیر و امید نیز با این رویکرد پا به عرصه میدان گذاشته است تا بتواند تحول چشمگیری که زمینه سازآرامش ، رفاه و رضایتمندی مردم باشد، به وجود آورد.

وی ابراز امیدواری کرد که با این اتفاق میمون و مبارک در نظام جمهوری اسلامی ایران، تحریم ها شکسته شده و تحولات چشمگیری در بخش های مختلف کشور رخ دهد./س
/انتهای پیام 
برچسب ها: حفظ ، حق ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.