دبیرکل اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان ‌بر‌ گسترش روابط با خانه کارگر تبریز ابراز علاقه کرد و گفت: خانه کارگر تبریز از برجستگی و اعتبار خاص در سطح ایران ‌‌برخوردار است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از خانه کارگر، دبیرکل اتحادیه کارگران حزب‌الله لبنان که در راس هیئت بلندپایه کارگری وارد تبریز شده است، برای گسترش روابط با خانه کارگر تبریز ابراز علاقه کرد.

سید هاشم سهلان افزود: براساس شناختی که دارم، خانه کارگر تشکیلات تبریز از برجستگی و اعتبار خاص در سطح کشور و حتی سایر کشورها و جهان برخوردار است.

کریم صادق‌زاده دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز نیز حضور هیئت لبنانی را در تبریز زمینه‌ساز بهبود مناسبات کارگری میان دو کشور ایران و لبنان عنوان کرد و گفت: میزبانی هیئت کارگری لبنان مایه خوشحالی ماست و امیدواریم این عزیزان اقامت خوب و نتیجه بخش در تبریز داشته باشند.

صادق‌زاده از مساعدت‌های امور بین‌الملل خانه کارگر برای هماهنگی مسافرت هیئت بلندپایه لبنانی به شهر تاریخی تبریز قدردانی کرد.

محمد حمزه‌ای رئیس امور بین‌الملل خانه کارگر و محمد زیدی نماینده کارفرمایان استان آذربایجان‌شرقی نیز در مراسم استقبال هیئت بلندپایه کارگری لبنان بر لزوم بهبود مناسبات نهادهای کارگری دو کشور تاکید کردند.

هیئت بلندپایه کارگری لبنان در طول مدت اقامت در تبریز با استاندار و شهردار تبریز ملاقات کرده و از مراکز تاریخی و صنعتی تبریز بازدید به عمل خواهند آورد./س

 

برچسب ها: گسترش ، روابط ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.