مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در دفتر جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران از مرضیه حدیدچی دباغ واقف نیک اندیش و مروج فرهنگ وقف تجلیل کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، خانم « معصومه فرزانه» و برخی از مشاورین امور زنان دستگاه های اجرایی ، فعالان فرهنگی در عرصه فعالیت های بانوان و کارشناسان این مشاورت با حضور در محل دفتر جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران از تلاش های خانم « مرضیه حدید چی(دباغ)» درزمینه ترویج سنت حسنه وقف قدردانی کردند.
 
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه در این دیدار خطاب به قائم مقام جمعیت زنان اظهار داشت: به برکت حضور شما در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، امروز زنان کشور ما از رفتارهای ارزشمند شما الگو گرفته اند.
 
فرزانه با اشاره به روحیه ایثارگری این واقف نیک اندیش خاطر نشان کرد: خانم حدید چی(دباغ) بخشی از اموال و دارایی خود را وقف اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران کرده است و ما به نوبه خود از این روحیه ارزشمند وی تقدیر و تشکر می کنیم.
 
مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه خانم حدید چی را به جهت فعالیت در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی الگوی زنده یک زن مسلمان ایثارگر و واقف در جامعه دانست.
 
در پایان این مراسم که جمعی از مشاورین امور زنان دستگاه های اجرایی ، فعالان فرهنگی در عرصه فعالیت های بانوان حضور داشتند، مشاور امور بانوان سازمان اوقاف و امور خیریه، یک جلد کلام الله مجید به خانم حدید چی اهدا و از زحمات وی در ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف در جامعه تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: اوقاف ، واقف ، بانوان ، بانو ، حدیدچی ، دباغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار