تیم منچستر سیتی بار دیگر در خانه پیروزی پر گل دیگری برابر تیم مدعی تاتنهام کسب کرد.

 
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از سایت فدراسیون جهانی فوتبال ، فیفا؛ تیم منچستر سیتی در یک دیدار خانگی شب گذشته موفق شد با نتیجه 6 بر صفر تیم تاتنهام را که یکی از مدعیان لیگ پریمیر است را از میان بردارد و رکورد 26 گل را در لیگ پریمیر  به نام خود ثبت کند.
 
در بازی های خانگی این فصل تیم سیتی با نتیجه 4 بر1 و 7 بر صفر و 6 بر صفر تاکنون تیم منچستر یونایتند ، نوریچ و تاتنهام را از میان برداشته است، این در حالی است که سیتی تنها در یک بازی خارج از خهانه را موفق به برد شده اند و تاکنون در برابر تیم های کاردیف، استون ویلا،چلسی، و حتی تیم قعر نشین ساندرلند مغلوب شده است و با 7 امتیاز اختلاف با آرسنال هم اکنون در جایگاه  ششم جدول قرار دارند.
 
مانوئل پلگرینی سرمربی جدید منچستر سیتی در فصل 2014 -2013 در این خصوص گفت: این تیم در بازی های خانگی بیشتر از 4 گل به ثمر رساند ، مسئله بیرون از خانه است.
 
من فکر نمی کنم ما بیرون از خانه خیلی متفاوت تر بازی می کنیم، اما صورت طبیعی زمانیکه میزبان هستیم شانس بیشتری داریم و همچنین مالکیت توپ ما بیشتر است، اما دلایل متفاوتی  وجود دارد که ما نتیجه مطلوب را نمی توانیم در خارج از خانه کسب کنیم وجود دارد من کاملا اطمینان دارم اگر ما بازیمان را به همین شکل ادامه دهیم به نتایج بازی ها خانگی در خارج از خانه دست می یابیم.
 
**اسپورزها شرمسار از نتیجه مقابل سیتی!!!
 
تاتنهام که از سال 1996 تاکنون پس از شکست 7 بر 1 برای نیکوکاسل دچار شکست سنگین نشده بود، در طی هفته دوازدهم رقابت های لیگ پریمر از سوی تیم منچستر سیتی شکست تحقیر آمیزی را متحمل شد ودر نهایت 6 بر صفر بازی را واگذار کرد.
 
ویلاش بواش در این خصوص گفت: شکست 6 بر صفر واقعا شرم آور بود، ما اعتماد به نفسمان را پس از خوردن گل در ثانیه 13 از دست دادیم.
 
تیم منچستر سیتی روز چهارشنبه در قالب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم ویکتوریا بلژن خواهد رفت و آمادگی به ثمر رساندن گل و حضور در بین 16 تیم برتر را دارد .
 
چیلن یکی از مربیان منچستر سیتی خاطر نشان کرد: در این بازی جوهارت که پنج هفته است بر روی نیمکت سیتی قرار دارد در بازی روز چهارشنبه در دروازه خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، منچستر ، سیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار