معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ایران، یک اتفاق مثبت تاریخی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در نشست مجمع بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت  با اشاره به مذاکرات اخیر ایران با گروه 1+5 گفت: مشکل دولت آمریکا با ایران بر سر اصل انقلاب و نظام اسلامی است و انرژی هسته‌ای، تنها یک بهانه است چراکه حتی اگر بر فرض محال، ایران قصد ساخت بمب هسته‌ای را نیز داشته باشد با ظرفیت‌های موجود می‌تواند 5 بمب هسته‌ای بسازد.
سرهنگ محمود قاسمی افزود:  این در حالیست که آمریکا در حال حاضر 5 هزار و 765 بمب هسته‌ای آماده شلیک که دارد و این ثابت می‌کند که آمریکا از ساخت بمب هسته‌ای در ایران هراسی نداشته؛ بلکه با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد و انرژی هسته‌ای، تنها بهانه و یک حربه و پوشش تبلیغاتی برای عرب‌های منطقه است.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا حتی با برطرف‌شدن مسئله هسته‌ای ایران باز هم با بهانه‌های حفظ حقوق بشر با ایران دشمنی خواهد کرد.  
قاسمی، مذاکرات دولت یازدهم و وزیر امور خارجه را خوب ارزیابی کرد و گفت: برداشت ما از این توافق، تنها به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی برای ایران است؛ هرچند به معنی غنی‌سازی صد درصدی نیست.
وی با اشاره به ناراحتی ظاهری اسرائیل از این توافق گفت: ارتباط آمریکا و اسرائیل، همواره مثبت بوده و به این توافق باید بدبین بود./س
برچسب ها: حقوق ، هسته ای ، مثبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.