تا روز پنج شنبه دمای هوا در سطح کشور بین 3 تا 5 درجه افزایش می یابد و همچنین افزایش دما بعدازظهر امروز و طی فردا در سواحل دریای خزر محسوس تر و بین 4 تا 7 درجه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خواهد بود که پيامد آن افزايش نسبي آلاينده هاي جوي در شهرهاي صنعتي و پر جمعيت از جمله تهران، اصفهان، اراک و کرج که با تداوم اين سکون نسبي هوا تا روز پنجشنبه، کاهش کيفيت هوا و کاهش ديد افقي براي اين 4 شهر دور از انتظار نيست.

براساس این گزارش، تا روز پنج شنبه دمای هوا در سطح کشور بین 3 تا 5 درجه افزایش می یابد و همچنین افزایش دما بعدازظهر امروز "سه شنبه پنجم آذر ماه 92" و طی فردا "چهارشنبه ششم آذر ماه 92" در سواحل دریای خزر محسوس تر و بین 4 تا 7 درجه خواهد بود.

گفتنی است، از بعدازظهر فردا در برخی مناطق شمال غرب و روز پنجشنبه علاوه بر آن در برخی مناطق سواحل غربی خزر و ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پیش بینی می شود و همچنین امروز در اکثر مناطق کشور از جمله استان های هرمزگان، اصفهان، مشهد، سمنان، شیراز، قزوین، قم، اراک و تهران غبار و مه رقیق رخ می دهد.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، کمی ابری، گاهی غبار آلود و در اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 11 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد بود
آخرین اخبار