سرمربی فوتبال ناشنوایان گفت: برای اردوهای پیش رو برنامه ریزی کرده‌ایم و برای حضور در مسابقات آمادگی لازم را داریم.

 حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه‌های آینده‌ي فوتبال ناشنوایان و مسابقات پیش رو گفت: با اینکه شهریورماه اعلام کردند که بازیهای آسیایی در تهران برگزار می‌شود اما نامشخص بودن وزیر ورزش و جوانان و همچنین برخی دلایل دیگر کمی از برنامه‌ها عقب ماندیم. اما ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و با اینکه بازیکنان ما هرکدام در شهرستان خود سکونت دارند اما آمادگی لازم را برای حضور در بازی‌ها و مسابقات داریم. 

در هر حال برنامه‌ي ما این است که بازیکنان دو ماه در اردو باشند و به احتمال زیاد این دو ماه اردو بعد از تعطیلات عید نوروز اجرا خواهند شد و بعد از آن بازیکنان در بازیهای لیگ و بازیهای آسیایی حضور پیدا خواهند کرد که مطمئنا شانس بسیار زیادی برای قهرمانی خواهند داشت. 

وی در ادامه تصریح کرد: از جانب فدراسیون هنوز برنامه‌ای برای تمرینات و اردو‌ها به ما داده نشده است اما امیدوارم اگر قرار است به ما مکانی برای تمرین بدهند همانند اردوهای المپیک ۱۵۰ نفر بازیکن را در یک مکان کوچک نفرستند و فضایی خوب برای برگزاری اردو‌ها در اختیار بازیکنان ناشنوای ما قرار بدهند.  

در زمان شروع اردو‌ها هم ۲۱ روز به بدنسازی می‌پردازیم و بعد از آن هم آماده‌ي حضور در مسابقات خواهیم شد. خوشبختانه هنگام برگزاری اردو‌ها مسابقات لیگ هم برگزار خواهند شد و این مسابقات هم می‌توانند شانسی برای بازیکان ما شد. 

روشن در پایان افزود: به زودی جلسه‌ای با علیمرادی خواهیم داشت تا وی بر مبنای بودجه فدارسیون برنامه ریزی درستی برای بازیکنان ناشنوای ما داشته باشند. امیدوارم که با انتخاب آقای گودرزی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان اتفاقات خوبی در انتظار ناشنوایان ما باشد چون این ورزشکاران ناشنوای ما مظلوم واقع شده‌اند و باید بیشتر دیده شوند. من همه‌ي تلاشم بر این بوده که به این بچه‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: روشن ، فوتبال ، ناشنوایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار