مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: این اداره کل مقام سوم مسابقات قرآنی زندان های کشور را کسب کرد.

مراد فتحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: سربازان وظیفه زندان های این استان در سال جاری در مسابقات سربازان زندان های سراسر کشور درخشیدند.

وی با بیان این که مسابقات کارکنان زندان های استان با حضور 50 نفر در سه رشته حفظ ، قرائت و مفاهیم برگزار می شود گفت: از بین شرکت کنندگان در این مسابقات سه نفر به عنوان نفرات برتر انتخاب و به مسابقات کشوری راه می یابند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان از توسعه فعالیت های قرآنی در سطح زندان های استان در بین مددجویان زندان ها با هدف اصلاح و تربیت و کاهش آسیب های تهدید کننده زندانیان خبرداد و افزود: در این راستا امسال سه هزار و 640 نفر در 49 دوره رشته های مختلف قرآنی شرکت کرده اند و از این تعداد دو هزار و 621 نفر موفق به قبولی در آزمون پایان دوره و گواهی نامه
شده اند.

فتحی اظهار کرد: برگزاری دوره های مختلف قرآنی و مسابقات قرآنی در بین کارکنان ، سربازان و مددجویان زندان های استان از سیاست های سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی است.

وی گفت: امسال 170 دوره ختم قرآن کریم در زندان خلخال برگزار و 34 دوره آموزشی قرآن کریم در رشته های مختلف برگزار شده و 98 درصد از شرکت کنندگان در دوره های آموزشی در آزمون پایان دوره قبول شده اند.

وی افزود: محدودیت فضا در زندان فعلی خلخال فعالیت های معنوی زندانیان را محدود کرده و با تکمیل و بهره برداری از پروژه در حال ساخت ندامتگاه جدید خلخال زمینه برای گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی مددجویان در این زندان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اردبیل ، مقام ، سوم ، مسابقات ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.