بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در کنار فعالیت‌های متعدد آموزشی، پژوهشی پدید آورنده مهم‌ترین اتفاق علمی در حوزه حوادث و بلایا در کشور است.

حمیدرضا خانکه، سرپرست بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران افزود: ششمین کنگره بین المللی حوادث و بلایا که مجری اصلی آن "دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی" است و بیش از 30 هزار شرکت کننده در‌آن حضور دارد از مهم‌ترین اتفاقات علمی است.  

وی عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی در این دانشگاه یکی از فعال ترین کانون‌های زیرمجموعه بسیج جامعه پزشکی است که بیشترین فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را پذیرفته است و با توجه به اینکه نسبت به دانشگاه تهران، شهید بهشتی، و ایران فاقد مراکز درمانی متعدد است و ویزیت‌های متعدد رایگان و فعالیت‌های متعدد آموزشی، پزشکی و... داشته است.  

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه گفت: ویزیت‌های رایگان در حوزه توانبخشی در سال ۹۲ حداقل ده مورد بوده است.  

سرپرست مرکز تحقیقات سلامت در حوادث و بلایا گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی بررسی موضوعاتی نظیر سبک زندگی اسلامی که در راستای منویات مقام معظم رهبری است و همکاری با دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اجرای طرح‌های متعدد آموزشی، پژوهشی و حلقه صالحین و... از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار