میثم دهقان گفت: قابل قیاس نبودن حجم مخاطبان موسیقی پاپ با سنتی، نکته مهمی است که در رابطه با اختصاص سالن برج میلاد به کنسرتها باید در نظر گرفته شود.

میثم دهقان، تهیه‌کننده موسیقی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز همایش‌های برج میلاد تنها سالن استاندارد ما برای برگزاری کنسرت است و اینکه امکان برگزاری کنسرت پاپ تا پایان سال در این سالن وجود ندارد، به روند برگزاری این کنسرت‌ها صدمه وارد می‌کند.

وی ادامه داد: مرکز همایش‌های برج میلاد از همه لحاظ به خصوص جنبه‌های دیداری کیفیت بالایی دارد درحالی که سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تنها 30 درصد از لحاظ بصری، دارای کیفیت است.

**سلیقه، عامل تصمیم‌گیری درباره سالن برج

دهقان تصریح کرد: در رابطه با اختصاص سالن برج میلاد کنسرت‌های سنتی تا پایان سال، کمی با اغماض و سلیقه‌ای رفتار می‌شود زیرا تعداد کنسرت‌های سنتی و مخاطبان آنها هیچ‌گاه به اندازه کنسرت‌های پاپ و مخاطبان این نوع کنسرت‌ها، نمی‌رسد و در مسیر چنین تصمیم‌گیری‌هایی باید به مخاطبان موسیقی پاپ احترام گذاشت.

**لزوم تعامل سالن‌ها با وزارت ارشاد

دهقان اظهار داشت: در روند تصمیمی‌گیری برای کنسرت‌ها باید تعاملی بین مسئولان سالن‌ها و مسئولان وزارت ارشاد برقرار شود که در صورت چنین تعاملی،‌ سالن‌های برتر برای اجرا، تنها به افراد خاص، داده نشود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار