وزیر کشور گفت: ما درصدد هستیم با طی شدن فرآیند انتخاب استانداران، 6 استاندار باقی مانده را نیز معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته بسیج در وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره زمان انتخاب 6 استاندار باقیمانده دولت یازدهم گفت: ما به دنبال انتخاب استانداران هستیم و ان شاءالله با اتمام روند موجود، آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال انتخاب استانداران باقیمانده در هفته جاری گفت: باید این موضوع را از معاونم بپرسم تا ببینم لیست استاندار جدید را آماده کرده است یا نه.
 
رحمانی فضلی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت اسکان زلزله‌زدگان قصر شیرین اظهار داشت: وزارت کشور، سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر همه اقدامات لازم را در این منطقه انجام داده و در آماده باش کامل به سر می‌برند و تمام امکانات لازم به این منطقه ارسال شده است.  
 
وزیر کشور تصریح کرد: به طور روزانه و مرتب از این منطقه گزارش می‌گیریم و به طور حتم اگر نواقصی هم وجود داشته باشد آن‌ها را برطرف خواهیم کرد.  
 
وی در پاسخ به سوالی درباره سفرش به استان کرمانشاه اظهار داشت: در راستای معرفی استاندار جدید این استان، شنبه به کرمانشاه سفر می‌کنم ولی اگر فرصتی وجود داشته باشد در مناطق زلزله‌زده نیز حضور پیدا خواهم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، کشور ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار