فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: طی سال‌های قریب به یک میلیارد لیتر سوخت از معابر غیر رسمی قاچاق می‌شد ولی امروزه کاهش چشم‌گیری در این خصوص مشاهده می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار شهرام عباسی اظهار داشت: در تمام ملل، مرز هر کشور نماد اقتدار و صلابت آن کشور بوده لذا با توجه به اینکه هر کشور خواستار امنیت و آرامش داخلی کشور بوده، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
وی با اهمیت دادن به مرزهای استان از نظر امنیتی و جغرافیایی افزود: وضعیت نابسامان کشورهای همسایه، گروه‌های معاند نظام و همچنین طبیعت خشن مرزهای استان باعث شده این استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بایستی به کمک ارگان‌های مرتبط در برقراری نظم و امنیت داخلی تلاش کنیم.
 
عباسی در ادامه، مقایسه‌ای از وضعیت مرزهای استان نسبت به سال‌های گذشته داشت و عنوان کرد: طی سال‌های گذشته در 87 نقطه از مرزهای استان معابر تردد قاچاق وجود داشت که بر اساس آمار موجود می‌توان گفت قریب به یک میلیارد لیتر سوخت از معابر غیر رسمی قاچاق می‌شد ولی امروزه کاهش چشم‌گیری در این خصوص مشاهده می‌شود.
 
وی با اشاره به برنامه‌های مرزبانی در سال‌های آینده، گفت: تخصیص اعتبار بیشتر می‌تواند ما را در تحقق این برنامه‌ها یاری رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار