فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: پیشنهاد افزایش حقوق محیط بانان مسلح به عنوان لایحه به مجلس می رود.

سرهنگ خیلدار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از تشکیل ستاد حمایت از محیط بانان و حافظان محیط زیست خبر داد و گفت: این ستاد با دستور رئیس سازمان محیط زیست و با ریاست معاونت توسعه و امور مجلس سازمان برگزار می شود که یگان حفاظت کشور نیز عضو این ستاد است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این ستاد در راستای حمایت از محیط بانان تشکیل شده است پیشنهاد دادیم تا محیط بانان دارای سلاح به خاطر سختی کاری که دارند و مشکلات ناشی از حمل سلاح 20 درصد حقوق پایه شان افزایش پیدا کند که این پیشنهاد در ستاد حمایت محیط بانان و حافظان محیط زیست تصویب شد و مقرر شد به عنوان لایحه به مجلس فرستاده شود و امیدواریم در صحن مجلس به تصویب برسد.
 
وی با اشاره به تشکیل صندوق دیات گفت:با صندوق دیات در صورت نیاز نسبت به پرداخت  دیه محیط بانان اقدام خواهند شد که تاکنون نیز دیه 2 محیط بانان ابلاغ و اعتبار آن تامین شده که بعد از گرفتن رضایت شکات محیط بانان به شاکی پرداخت خواهد شد.
 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه اظهار داشت: همچنین در صورت شهادت محیط بانان 650 میلیون ریال، فوت عادی 550میلیون ریال و بروز حوادث 300 میلیون ریال در راستای حمایت از خانواده محیط بانان به آنها  پرداخت خواهد شد.
 
سرهنگ خیلدار در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که از نامگذاری این ستاد معلوم است ستاد حمایت از محیط بانان و حافظان طبیعت تنها حامی محیط بانان نیست بلکه در صورت نیاز به جنگل بانان، نیروهای شیلات و ngo ها نیز کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
اگر قرار است اضافه ای باشد باید همه کارمندان ضعیف دولت توجه شود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۲
سلام امان از این وعده های واهی ، 18 شبانه روز کار فشرده تو کویر و کوهستان و دوری از خانواده و اضطراب مرتبط با اون ، بعد آخر برج 650 تومن حقوق و اجاره خانه و قسط وام و جیب خالی و شرمندگی پیش زن و بچه بازم خدا رو شکر.!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین افکانه
۲۲:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
جناب سرهنگ خداقوت اگه مجلس قبول کنه عالی میشه محیط بانا خدا پشتیبان همه شما
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۰:۴۲ ۰۵ دی ۱۳۹۲
سلام بازهم مگرپیگیری خبرنگارهاکاری بکنه وگرنه محیط بان بدبخت دادش به جایی نمیرسه بااین حقوق کم جونش را کف دستش گرفته
Iran (Islamic Republic of)
مهدی لهردی
۲۲:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۲
ای خدا خودت به داد محیطبانها برس.18 روز کار 12 استراحت با حقوق 650000
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۲
اینم مثل برنامه های قبلی سازمان هستش که قرار بود حدود 170 درصد و بعدش شد 70 درصد و بعدشم شد 35 درصد و مدتی هم خبری نشد و الانم شوی تبلیغاتی جدید راه انداختند که 20 درصد می خواد اضافه بشه . هر وقت حقوق افراد بالا دست کم شد اونوقت پایین دستها را درک میکنن و اضافه حقوق شکل می گیره در غیر اینصورت چیزی جزء امید واهی دادن به محیط بانان عزیز نیست.
آخرین اخبار