استاندارتهران گفت: : با توجه به سیاست دولت اعتدال حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی دربرخورد جدی با ساخت و ساز های غیر مجاز در کشور به ویژه استان تهران همه فرمانداران و دادستانها و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی موظف به برخورد با این موضوع هستند.

سید حسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: سیاست دولت اعتدال  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برخورد جدی با ساخت و ساز های غیر مجاز در کشور به ویژه استان تهران است و همه فرمانداران و دادستانها و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی موظف هستنداین مسئله را بررسی در برخورد با آن اقدام کنند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :تلاش برای جلوگیری ازگسترش ساخت و ساز ها در شهرستانهایی مانند پردیس تا دماونداست زیرا یک سری از این ساخت و ساز ها انجام شده است .

استاندار تهران با تاکید بر بررسی مشکلات شهرستانها از طریق رسانه ها اضافه کرد:استانداری پیگیر اخبار در رسانه های مختلف به ویژه رسانه ملی برای بررسی مشکلات شهرستانها در راستای رفع کمبود های موجود است 

هاشمی در خاتمه اظهارداشت :وقتی شهرستان شکل مستقلی به خود می گیرد باید نمایندگان ادارات و وزارت خانه های مختلف در آن مستقر شوند و استانداری در کنار پیگیری موضوع استقرار ادارات در شهرستان بحث عوارضی آزاد راه پردیس را در دستور کار خود قرار می دهد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.