تیم فوتسال ماهان تندیس قم با وجود تغییرات در کادر فنی به ششمین باخت خود در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور تن داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در پنجمین بازی بیرون از خانه خود در میهمانی میثاق تهران نتیجه را واگذار کردند تا بدین ترتیب آرام آرام قهرمانی در لیگ برتر فوتسال برای فوتسال‌دوستان قمی به رویا تبدیل شود و البته زنگ خطر برای آینده این تیم در لیگ برتر به صدا در آید.

یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام هفت دیدار به کار خود پایان داد و در حالی که بازی‌ها به صورت همزمان به انجام رسید، دبیری تبریز صدرنشینی خود را حفظ کرد، گیتی‌پسند در مکان دوم باقی ماند و ماهان تندیس قم به ششمین باخت این فصل تن داد تا در مکان نهم قرار بگیرد.

شاگردان محسن حسن‌زاده در دیدار خارج از خانه هفته یازدهم از نیم فصل نخست پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن منطقه 11 شهرداری تهران بازی خوبی را برابر حریف تهرانی به نمایش گذاشتند ولی در نهایت به باخت با اختلاف یک گل تن دادند.

البته میثاق تهران وضعیتی بهتر از ماهان تندیس قم داشت و 2 تیم یکی از دیدارهای جذاب هفته یازدهم لیگ برتر را در تهران برگزار کردند اما در نهایت سه امتیاز را تیم میثاق تهران به دست آورد و بدین ترتیب نماینده قم در نخستین بازی با سرمربیگری محسن حسن‌زاده طعم شکست را چشید.

ماهان تندیس قم در این دیدار چندین موقعیت در مقابل دروازه تیم میثاق تهران داشت و البته اگر بخواهیم جانب انصاف را هم رعایت کنیم، باید گفت که می‌توانست از سد میزبان هم عبور کند اما ای کاش بازیکنان محروم و مصدوم در ترکیب این تیم بودند تا ماهان تندیس بیش از این با سختی مواجه نشود.

ماهان تندیس از 11 مسابقه 13 امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر با این تعداد امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد در حالیکه فاصله ماهان تندیس قم با تیم دبیری تبریز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر 14 امتیاز است و نتایجی که ماهان تندیس کسب می‌کند نمی‌تواند هیچ یک از هواداران این تیم و مردم فوتسال‌دوست قم را به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار کند.

ماهان تندیس در 11 مسابقه 36 گل خورده است و خط حمله این تیم تنها 33 گل زده است تا ماهان تندیس قم در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از این نظر نیز وضعیت خوبی نداشته باشد، این تیم بیش از نیمی از بازی‌های دور رفت تا پایان هفته یازدهم را باخته است.

ماهان تندیس قم در ادامه روند متزلزل خود در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتسال میثاق تهران نیز در هفته یازدهم در تهران تن به شکست داد و در هفته دوازدهم روز جمعه پانزدهم آذرماه در قم میزبان راه ساری خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.