ویژه برنامه "شجره طیبه" کاری از گروه اطلاع رسانی و امورمجازی است که به مناسبت هفته بسیج هر روز از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ پنجم آذر سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفین است، بسیجی که حضرت امام(ره) خود را مفتخر به حضور در آن می‌داند، به آنان غبطه می‌خورد و آن را شجره طیبه و درخت پر ثمری می‌داند که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد به همین مناسبت از روز اول آذرماه رادیو قرآن ویژه برنامه ای به همین مناسبت با عنوان شجره طیبه پخش می‌کند.

هرروز از هفته بسیج  نامی را از آن خود کرده که حجت الاسلام رنجبران اشاره به روزنگار این هفته به فراخور آن روز  مباحثی را جهت استفاده شنوندگان ارائه خواهند کرد و هرروز به بیان ویژگی های بسیجی  و خصوصیات فرهنگ بسیجی  با توجه به آیات قرآن کریم می‌پردازد.

بحث کارشناسی, تفسیر و اشاره به آیات مرتبط با بسیج, شرح و توضیح فعالیت های قرآنی بسیج توسط مسئولان  از طریق ارتباط تلفنی, کلام رهبری و امام راحل(ره) درباره بسیج از بخش های مختلف "شجره طیبه" است.

بيان دستاوردهاي بسيج در حوزه هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و ...  بررسي نقش بسيج در مقابله با دشمنان، تاكيد بر نقش بسيج در سازندگي كشورو لزوم تقويت فرهنگ بسيجي در جامعه اسلامي از ديگر رويكردهاي شبكه هاي راديويي در هفته بسيج است.

بیان تاریخچه راه‌اندازی و علت تشکیل بسیج مستضعفان، نقش بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی و تامین امنیت و فرهنگ کشور، بررسی فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف علمی و سازندگی کشور، معرفی نخبگان بسیجي و ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی و تاثیر آن در جامعه، نقش بسیج و بسیجی از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، اطلاع رسانی از خبرهای هفته بسیج ، بزرگداشت ياد و خاطره شهداي بسيجي و بررسی آثار هنری ایثارگران و شهیدان هنرمند؛ پخش تلاوت شهدا و بیان خاطرات همرزمان آنها و ...  از مهمترين رويكردهاي  برنامه هاي راديو در هفته بسيج است.

ویژه برنامه شجره طیبه هر روز از ساعت10:40صبح به مدت 15 دقیقه از رادیوقرآن برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز  پخش می‏‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.