وضعیت آلودگی هوای شهر اهواز بحرانی است بنابراین قرار است با تشکیل این کمیته وضعیت آلودگی در استان خوزستان کنترل شود.

قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:با بررسی وضعیت آلودگی هوا در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مشخص شد وضعیت هوای استان خوزستان بحرانی است و در یک ماه اخیر حدود 20 هزار نفر به دلیل این آلودگی به بیمارستان‌های شهر اهواز مراجعه کرده بودند.

وی یادآور شد: کمیسیون بهداشت روز گذشته 3 آذر با دعوت از مسئولان وزارت کشور، محیط زیست، ستاد بحران، وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و نمایندگان استان خوزستان موارد دست یافته در سفر دو روزه خود به اهواز را جمع‌بندی کرد تا بعد از بررسی، به مجلس ارایه کند و سپس در صحن قرائت شود.

 وی تاکید کرد: با توجه به اینکه آلاینده‌های شیمیایی مانند آلایندگی کارخانه فولاد خوزستان درصد بالایی از آلودگی استان خوزستان را به خود اختصاص داده است، بنابراین قرار شد کمیته ملی تشکیل شود تا آلاینده‌های استان خوزستان را پیگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اهوازی
۰۰:۳۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
تا آلودگی به شهر تهران نرسد از راهکار و چاره اندیشی و تعطیلی مدارس و اداره جات هیچ خبری نیست . مطمئن باشید .ایران فقط تهران است و بس و بقیه ..... شما از 25000 مسمومیت در خورستان هیج گزارشی نمیدی اما از 8 در جه بالا پایین شدن هوای تهران 20 خبر میزنی؟ مسمومیت 25000 نفر ادم تو اهواز ابادان و... اندازه دمای تهران ارزش نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
اهوازی
۱۱:۱۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
سلام به داد ما برسید . من 23 سالم تو این چند روز تنگی نفس پیدا کردم دکتر رفتم میگه آسم داری اخه من مگه چند سالم که تو این سن باید آسم بگیرم و مشکل تنفسی پیدا کنم
آخرین اخبار