نايب رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس، با اشاره به جلسه امروز كميسيون، گفت: وزير صنعت معدن و تجارت امروز براي پاسخگويي به سوالات برخي از نمايندگان به كميسيون صنايع مجلس رفت و درپايان اين جلسه نمايندگان از توضيحات وي قانع شدند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا ، محمدرضا خان محمدي خرمي با اشاره جلسه امروز كميسيون صنايع و معادن مجلس، گفت: جلسه امروز صبح كميسيون صنايع و معادن مجلس با حضو مهندس نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

نماينده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شوراي اسلامي، افزود: در جلسه امروز كميسيون صنايع و معادن، برخي نمايندگان در حوزه صنعت سوالاتي از وزير داشتند كه بيشتر به حوزه انتخابيه مربوط بود و بعد از آن نيز وزير در رابطه باحذف طرح شبنم و ايران كد توضيحاتي را ارائه داد.

وي با اشاره به اينكه نمايندگان سوال كننده از نعمت زاده از پاسخ هاي وي قانع شدند ،تصريح كرد: برخي نمايندگان در مورد ثبت شركت‌هاي صنعتي به وزير انتقاداتي وارد دانستند مبني بر اينكه متاسفانه افراد غير تخصصي با ثبت معدن، عملا باعث تعطيلي اين صنعت شده‌اند كه وزير در اين مورد دستور پيگيري و حل مشكلات موجود را صادر كرد.

خان محمدي اظهار كرد: نعمت زاده درادامه جلسه امروز كميسيون صنايع و معادن مجلس،‌ توضيحاتي در مورد طرح شبنم و ايران كد ارائه كرد، كه اين موضوع، مورد سوال نمايندگان نبود.

نايب رييس كميسيون صنايع و معادن مجلس، خاطر نشان كرد: سوالات بيشتر نمايندگان حول محور صنعت كشور و مسئولين گذشته اين بخش بود و بايد عنوان كرد سوالات و پاسخ‌هاي نمايندگان و وزير صنعت، معدن و تجارت با يكديگر همسو بوده و نعمت زاده نيز قول مساعد براي پيگيري مشكلات بخش صنعت را داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار