سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: انتخاب ملی پوشان توسط خسوس نبوده و تحت تاثیر مشاوران تکمیل شد و در غیر این صورت شاهد لیست متفاوتی بودیم.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته یکی از تاکتیکی ترین بازیهای خود را در مقابل تاسیسات به نمایش گذاشتم. زیرا به تازگی روند پیروزیها را در پیش گرفتیم و خواهان شکست و کاهش روحیه بازیکنان نبودیم از سوی دیگر با رقیب با تجربه و توانمندی روبرو شدیم. شاگردان صانعی با وجود اینکه به تازگی لیگ برتری شده‌اند اما تحت تاثیر مربی قدرتمند خود بازی‌های مطلوبی را اجرا می‌کند که منجر به شکست رقبا می‌شود اما تاکتیک و مهارتهای فنی بازیکنان سدی بر سر راه این تیم تهران ایجاد کرد تا نتیجه را از ان خود کند.

وی افزود: قضاوت این دیدار به صورت عادلانه‌ای انجام گرفت البته با حضور باقری داور بین‌المللی فوتسال، انتظاری جز این نداشتیم. در همین راستا از کمیته فوتسال بابت حسن انتخابش در داوری تشکر می‌کنم.

جزو تیم‌هایی که همیشه به داوری معترضند نیستم اما در رقابت با ماهان تندیس باوجود اینکه پیروز میدان بودیم به نحوه قضاوت اعتراض کردیم زیرا داوری رکن اصلی فوتسالی جذاب است.

مرتضایی در خصوص لیست اعلام شده ملی پوشان فوتسال اظهار داشت: با توجه به اسامی اردونشینان تیم ملی فوتسال معتقدم که انتخاب نفرات توسط خسوس صورت گرفته و تعداد بازیکنان قابل پیش بینی به تیم ملی دعوت شده‌اند، در صورتیکه خسوس فیلم بازیها را مشاهده کرده و یا رقابت‌های لیگ برتر را در سالن نظاره می‌کرد انتخابی غیر از این داشت اما لیست فعلی یا توسط شخص دیگری نوشته شده یا مشاورانی بدون آشنایی با مهارتهای فردی بازیکنان خسوس را همراهی کرده‌اند.

 دروازه بان فرش ارا به همراه 3 بازیکن دیگر مهره‌های کسی هستند که فرصت حضور در تیم ملی و نمایش تواناییهایشان را از دست داده‌اند در صورتیکه توانایی قدرت بهادری قابل انکار بود وی نیز دعوت نمی‌شد.

 البته با توجه به نزدیکی بازی دوستانه ایران در روسیه به کادر فنی برای انتخاب عجولانه باید حق داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار