مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: بسیج در هر دو عرصه فرهنگی و اقتصادی بعد از دوران دفاع مقدس درخشش قابل توجهی داشته و دولت قصد دارد از این ظرفیت عظیم بسیج استفاده کند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بسیج، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای از انسان‌های صالح و مخلص است که بدون هیچ چشم داشتی به دنبال خدمت به مردم و انقلاب هستند.
 
وی با تمجید از ایثارگری‌های نیروهای بسیجی در سال‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سالهای دفاع مقدس نیروهای بسیج که از دل مردم بیرون آمده بودند با دست خالی جان خودشان را بر کف دستشان گرفتند و از جان و مال شرف این ملت محافظت کردند و این خدمت ماندگار بسیج هیچگاه از یاد این مردم پاک نخواهد شد.
 
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، بسیج را فرزند راستین انقلاب دانست که امام راحل عظیم الشان آن را پرورش داده است و در همه ابعاد توانسته است نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا کند.
 
آشنا در پایان درخشش بسیج در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بعد از دوران دفاع مقدس را ستودنی قلمداد کرد و گفت: بسیج در هر دو عرصه فرهنگی و اقتصادی بعد از دوران دفاع مقدس درخشش قابل توجهی داشته است که ستودنی است و دولت قصد دارد از این ظرفیت عظیم بسیج استفاده کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار