رئیس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش در آبان ماه سال جاری را 67 میلی‌متر اعلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران احد یاغموری میزان بارش‌ها را طی آبان ماه سال جاری در سطح استان مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: میانگین بارش‌های زنجان در آبان ماه سال جاری نسبت به آمار درازمدت 63 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی میزان بارش در آبان ماه سال جاری را 67 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با بارش‌های سال گذشته کاهش سه میلی‌متری را نشان می‌دهد ولی نسبت به میانگین بلند مدت افزایش خوبی داشته است.

رئیس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش‌های آبان ماه را در شهر زنجان 69 میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: طی این مدت در شهر خرم‌دره 85 میلی‌متر باران باریده است.

این کارشناس هواشناسی از بارش 41 میلی‌متری باران در آب‌بر طی آبان ماه خبر داد و گفت: طی این مدت خدابنده شاهد 74 میلی‌متر بارش بوده است.

یاغموری اضافه کرد: میزان بارش‌های گزارش شده از شهرستان ماهنشان طی آبان ماه سال جاری 55 میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌های شهرستان گرماب را از آغاز سال زراعی 68 میلی‌متر اعلام و خاطرنشان کرد: میانگین استانی بارش‌های آبان ماه سال جاری به 67 میلی‌متر می‌رسد.

رئیس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان وضعیت جوی سه روز آینده را در سطح استان زنجان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و ادامه داد:‌ بارندگی برای این سه روز پیش‌بینی نشده است.

این کارشناس هواشناسی نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته بین دو و 12 درجه اعلام کرد و افزود: دمای این ساعت زنجان پنج درجه بالای صفر است.

یاغموری پایین‌ترین دمای گزارش شده از استان را با چهار درجه زیر صفر مربوط به سلطانیه اعلام و اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته بالاترین دما از گرماب گزارش شده است.
برچسب ها: زنجان ، بارش ، باران ، گرماب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.