مدیر فنی تیم های کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)گفت: برای شناخت بهتر و بیشتر از نفراتی که در اختیار داریم در دیدار مقابل تیم کفایتی خراسان رضوی با ترکیب جدیدی وارد میدان شدیم.

محسن کاوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هرصورت با توجه به حساسیت های هفته های پایانی لیگ باید شناخت لازم را از نفراتی که در اختیار داریم به دست آوریم به همین منظور در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد ترکیب جدیدی را مقابل تیم گروه کفایتی خراسان رضوی به میدان فرستادیم.
 
وی درباره عملگرد شاگردانش در این مسابقه اظهار داشت:به غیر از مسعود کمروند در وزن 60 کیلو گرم که خیلی ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شد سایر نفرات خوب بودند اما هنوز هم از آنها توقع بیشتری داریم  و معتقد هستیم این کشتی گیران توانمدنی بیشتری دارند.
 
کاوه در پاسخ به این سوال که آیا کشتی گیر خارجی دیگری هم به ترکیب تیم اضافه خواهد شد گفت:به هرحال ما در دو وزن احساس کردیم که به وجود کشتی گیران خارجی نیاز داریم به همین دلیل در وزن 60 کیلو گرم  بخان گویگریف و در وزن 66 کیلو گرم ماگومد قربان علی یف را به خدمت گرفتیم فکر نمی کنم دیگر نیازی به جذب کشتی گیر دیگری داشته باشیم.
 
مدیر فنی تیم های کشتی آزاد ثامن الحجج(ع)درباره شکست این هفته نماینده مشهدی این باشگاه اظهار کرد:به هرحال تیم ثامن الحجج(ع) مشهد نسبت به تیم سبزوار نفرات جوان تری را در اختیار دارد اما این بدان معنا نیست که کشتی گیران قابلی نیستند، آنها باید به این خود باوری برسند که می توانند هر حریفی را از پیش رو بردارند.
 
وی اضافه کرد:کشتی گیران تیم ثامن مشهد در این هفته مقابل خونه به خونه به هیچ عنوان عملکرد مناسبی نداشتند بچه ها در چند وزن خیلی راحت باید به پیروزی می رسیدند که با اشتباهات بچه گانه نتیجه را واگذار کردند اما مطمئن باشید با برنامه ریزی که داریم نفرات این تیم در هفته های آتی خیلی بهتر خواهند شد.
 
کاوه در خصوص لزوم جذب گوگشیلیدزه که از دوران اوجش فاصله زیادی دارد گفت:به هرحال بنا به دلایلی نمی توانستیم برای نماینده مشهد هم اندازه سبزوار بودجه در نظر بگیریم از طرفی هم طبق اساس نامه باید از کشتی گیران عنواندار استفاده می کردیم به همین دلیل پس از بررسی شرایط به این نتیجه رسیدیم که از گئورگی گوگشلیدزه که سابقه حضور در لیگ ایران را دارد در وزن 96 کیلو گرم استفاده کنیم .
 
وی افزود:البته درست است گوگشلیدزه با توجه به شرایط سنی از روزهای اوج خود فاصله دارد اما دوری از تمرینات علت اصلی این موضوع است به همین دلیل در اردوهای تیم خیلی بیشتر روی وی کار می کنیم تا برای دیدار های بعدی به شرایط مطلوب نزدیک شود.
 
سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار درخاتمه گفت:در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر میهمان تیم رستم کلا مازندران هستیم ،ما برای موفقیت در این دیدار برنامه داریم و از آنجا که هدفی جزء قهرمانی نداریم هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت.
در هته دوم مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد جام ولایت تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار با نتیجه 6 بر یک از سد میزبان خود گروه کفایتی خراسان رضوی گذشت که نتیجه انفردای این مسابقه به شرح زیر است:
ثامن الحجج(ع) سبزوار 6- گروه ساختمانی کفایتی یک (اسامی تیم کفایتی در ابتدا آمده است)
 
55 کیلوگرم: محمد حسین سلطانی- یونس سرمستی، برنده (8- 5 ضربه فنی)
60 کیلوگرم: هاشم مختاری- مصطفی آقاجانی، برنده (5- 8)
66 کیلوگرم: علی اصغر جبلی، برنده- مسعود کمروند (7- 1)
74 کیلوگرم: مهدی بهابسته- رضا افضلی، برنده (1- 9)
84 کیلوگرم: رضا بیات- احسان امینی، برنده (3- 7)
96 کیلوگرم: اصغر عبدالملکی- عرفان امیری، برنده (2 – 4)
120 کیلوگرم: سعید ابراهیمی- فردین معصومی، برنده (5- 6)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار