شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز به جمع حامیان برگزاری مسابقه نامه‌نویسی به رییس جمهوری با موضوع حفاظت از منابع آبی پیوست.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه‌ «هم‌صدا با آب» با هدف جلب توجه تمامی اقشار جامعه به ویژه مسوولان کشور به حفاظت از منابع آبی هم‌زمان با هفته ملی کودک فراخوان خود را منتشر کرد تا کودکان و نوجوانان ایرانی خواسته‌های خود را در این زمینه با حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در میان بگذارند.

در این زمینه مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان حفاظت از محیط زیست برگزاری این مسابقه را بر عهده دارند و اکنون شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز به جمع حامیان و مشارکت‌کنندگان در این مسابقه‌ی ادبی پیوسته است.

این همکاری با توجه به کاهش چشمگیر منابع آبی و لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب، حفاظت از این منابع مانند رودخانه‌ها، تالاب‌ها و دریاچه‌های کشور و در عین حال آموزش کودکان در زمینه حفاظت از منابع آب صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش کودکان و نوجوانان 6 تا 16 ساله  تا پایان آذر فرصت دارند آرزوها و رویاهای خود را برای حفظ منابع آبی کشور در قالب نامه‌ای به رییس جمهوری در مسابقه «هم‌صدا با آب» شرکت دهند. 

علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند نامه‌های خود را با عنوان «هم‌صدا با آب» به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون ارسال کنند.

بر همین اساس دبیرخانه مسابقه در مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون مستقر و مهلت ارسال آثار تا پایان آذر تعیین شده است و پس از این تاریخ، هیئت داوران در دی‌ماه به بررسی آثار ارسالی پرداخته و منتخبان را در بهمن‌ماه امسال معرفی می‌کنند.

هم‌چنین قرار است با مشارکت کانون، سازمان حفاظت از محیط زیست و شرکت آب و فاضلاب استان تهران به صورت مشترک ضمن قدردانی از نویسندگان نامه‌های برگزیده، به آن‌ها جوایز نفیسی اهدا کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.