نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت: در مسابقات جام جایزه بزرگ فیلا در باکو هر 3 نمانیده کشتی آزاد کشورمان می‌توانستند عملکرد بهتری داشته باشند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درست است سطح مسابقات جام جایزه بزرگ فیلا که در باکو برگزار شد بالا بود اما من به شخصه از نمایندگان کشورمان توقع بیشتری داشتم.

وی تصریح کرد: در وزن 120 کیلوگرم هم محمدرضا آذرشکیب و هم پرویز هادی کشتی گیران کم تجربه‌ای نیستند و باید در این مسابقات طوری به میدان می‌رفتند که از آنها انتظار داشتیم. در هرصورت حذف هادی و کسب یک مدال برنز توسط آذر شیکب چندان قابل توجیه نیست.

دارنده مدال نقره المپیک افزود: در وزن 96 کیلوگرم شرایط کمی متفاوت بود محمدحسین محمدیان به تازگی به این وزن آمده و از طرفی هم تجربه چندانی در میادین بین‌المللی را ندارد اما با این اوصاف او هم می توانست به حداقل یک مدال برنز برسد.

رضایی در خصوص زمان ثبت نام کاندیدای احراز پست ریاست فدارسیون کشتی نیز اظهار داشت: مسئولان وزارت ورزش قصد دارند برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدارسیون کشتی ثبت نام مجددی را بعمل آورند اما هنوز هیچ تاریخی را برای ثبت نام کاندیدای احراز این پست اعلام نکرده اند.

گفتنی است، در پایان رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جايزه بزرگ فيلا که در شهر باكو پایتخت آذربایجان برگزار شد، تیم سه نفره ایران توسط محمدرضا آذرشکیب در وزن 120 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. پرویز هادی حذف شد و محمدحسین محمدیان در وزن 96 کیلوگرم به مقام پنجمی رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار