نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه، سیمرغ ، جویبار وسوادکوه شمالی گفت:غیر نظامی بودن فعالیت هسته ای ایران در دستیابی به انرژی هسته ای حرف حق مردم ما است و توافق تیم مذاکره کننده در مذاکرات ژنو این حرف را به کرسی نشاند .

کمال علیپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: توافقنامه ایران و گروه 1+5 در ژنو، به جهانیان نشان داد که ایران بدنبال تولید بمب اتم و استفاده نظامی از دانش هسته ای نیست ، و دستیابی به این انرژی حق تمامی کشورها و از جمله ملت و کشور ایران است .

وی ادامه داد : فشار استکبار جهانی نتوانست مانع موفقیت و حرکت پیروزی بخش تیم مذاکره کننده در نشست ژنو 3 شود و داشتن اورانیوم غنی شده 20 درصد حق مسلم ما است.

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه، سیمرغ ، جویبار وسوادکوه شمالی گفت: پیشرفت های سالهای اخیر چشمگیرکشورمان در زمینه های علمی، صنعتی و فنآوری باعث شده تا دشمنان بدانند تحریم ها نمی تواند جلوی پیشرفت ملت آزاد ایران را بگیرد .

وی تلاش دشمنان برای توقف دستیابی ایران به انرژی هسته ای را بهانه ای از سوی آنان دانست که برای جلوگیری از پیشرفت ایران دنبال می کنند .

وی با اشاره به کاربردهای زیاد انرژی صلح آمیز هسته ای در علم و صنعت آن را حق قانونی ایران دانست و اعلام کرد: داشتن انرژی هسته ای حق تمامی کشورها است و ایران نیز از این مقوله مستثنی نیست .

بگفته علیپور خنکدار توافق با ایران سبب رشد اقتصادی و رفع برخی از مشکلات غرب نیز می شود ./

برچسب ها: ملت ، ایران ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.